برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

جعبه ابزار مگا تولز مجموعه 39 عددی Mega Tools M039 39PCS

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید جعبه ابزار مگا تولز مجموعه 39 عددی Mega Tools M039 39PCS کد 14862 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,257,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

جعبه ابزار مگا تولز مجموعه 39 عددی Mega Tools M039 39PCS ابزار Mega Tools یک جعبه پر کاربرد و مجموعه ای کامل از ابزارهای صنعتی مورد نیاز هر خانه و یا خودرو محسوب می شود که دسترسی به چکش و قیچی و چاقو و پیچ گوشتی و انبر و دیگر ابزارها را براحتی فراهم می کند .
ابزار مگا تولز شامل مجموعه 39 عددی می باشد که هر کدام کارایی خاص برای هر قسمت خاص را دارد. سری ها عبارتند از : آلن ، چهار سو ، چهار سوی خاردار ، دو سو ، چهارگوش ، ستاره‌ای.
موارد داخل جعبه شامل 2 عدد پیچ گوشتی چهارسو و دو عدد پیچ گوشتی دوسو با دسته پلاستیکی در سایز های مختلف می باشد ، همچنین دارای 20 سری پیچ گوشتی به طول 2.5 سانتی متر است و 8 عدد آچار آلن دستته کوتاه در سایز های مختلف نیز دارد. علاوه بر موارد ذکر شده دارای کاتر ، انبر ، قیچی ، متر ، انبر دست و ... می باشد. پلاستیک بکار رفته در ابزار ها کاملا از کیفیت بالایی بر خوردار می باشد و حین کار به هیچ وجه از دستتان لیز نخواهد خورد. با خرید مجموعه 39 عددی جعبه ابزار مگا تولز مجموعه ای کامل از ابزار های مورد نیاز را همراه خواهید داشت.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی جعبه ابزار مگا تولز M039 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com جعبه ابزار مگا تولز مجموعه 39 عددی Mega Tools M039 39PCS را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید جعبه ابزار اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
کاربرد
جعبه ابزار
ابعاد
- ابعاد بسته‌بندی: 31.5 × 17.8 × 8 سانتی‌متر
وزن
- وزن بسته‌بندی: 1.4 کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
سایر توضیحات
مجموعه 39 عددی از ابزار های مختلف
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم