برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پیپ سیلور استیک سیگارت استایل بزرگ همراه کلیه لوازم جانبی SilverStick Large Cigarette Style Pipe

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیپ سیلور استیک سیگارت استایل بزرگ همراه کلیه لوازم جانبی SilverStick Large Cigarette Style Pipe کد 13149 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,696,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پیپ سیلور استیک سیگارت استایل بزرگ همراه کلیه لوازم جانبی SilverStick Large Cigarette Style Pipe یک پیپ بسیار مدرن با همان عملکرد کلاسیک پیپ است که از آلیاژ های مورد استفاده در هواپیماسازی تهیه شده است و شکل آن کاملا مشابه با سیگار می باشد . پیپ سیلور استیک دارای طول 3.125 اینچ و قطر 0.44 اینچ می باشد . پیپ سیلور استیک به همراه 15 فیلتر ارائه می گردد که 100% از کتان ساخته شده و هیچ گونه مواد شیمیایی در ترکیبات آن وجود ندارد . همچنین یک میله ی باریک نیز به همراه این پیپ وجود دارد که می تواند جهت وارد و خارج نمودن توتون از لوله ی پیپ مورد استفاده قرار گیرد . پیپ سیلور استیک که از اوایل سال 2018 در امریکا معرفی شده است توانسته در مدت کوتاهی طرفداران بی شماری را از اقصی نقاط جهان به خود جلب نمابد . وزن بسیار سبک در کنار کیفیت بسیار بالای آن را می توان از دلایل محبوبیت این پیپ سیگارت استایل نام برد .

در ویدیو زیر آنباکسینگ پیپ سیلور استیک سیگارت استایل بزرگ همراه لوازم جانبی را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پیپ سیلور استیک سیگارت استایل بزرگ همراه کلیه لوازم جانبی SilverStick Large Cigarette Style Pipe  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی پیپ ارشاکو پیپ سیلور استیک سیگارت استایل بزرگ همراه کلیه لوازم جانبی SilverStick Large Cigarette Style Pipe  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیپ اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-05-13

درود فیلترها معمولا در بازار ایران پیدا میشود . موفق باشید

1398-02-26

در صورت تمام شدن فیلتر هاش از کجا باید تهیه کنیم؟

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم