برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ست پیپ جویولدلف چوب آبنوس همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Wooden Tobacco Smoking Pipe Set W0301

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست پیپ جویولدلف چوب آبنوس همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Wooden Tobacco Smoking Pipe Set W0301 کد 13127 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
6,685,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست پیپ جویولدلف همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Wooden Tobacco Smoking Pipe Set W0301 یک پیپ چوبی از جنس چوب درخت گلابی است که با کیفیت بی نظیر ساخته شده و سطحی کاملا صاف و صیقلی دارد. پیپ جویولدلف یک پیپ فیلتر دار با ظاهری بسیار ظریف و شکیل به رنگ قهوه ای تیره می باشد که قطر فیلترش 9 میلیمتر است . این ست شامل :

  • یک عدد پیپ به طول 15 سانتیمتر از جنس چوب گلابی
  • 2 عدد چوب پنبه ی ضربه گیر جهت تخلیه ی پیپ که بر روی هر سطحی قابل قرار گرفتن بوده و با ضربه زدن انتهای مخزن تنباکو به آن می توان مخزن را از تنباکوی سوخته تخلیه نمود بدون آنکه اسیبی به بدنه ی پیپ وارد شود . 
  • 10 برس تمیز کننده ی لوله ی پیپ برای زدودن ذرات بجا مانده در لوله پیپ که می بایست پیش از هر بار مصرف مورد استفاده قرار گیرد تا مضرات آن را به حداقل رسانده و طعم تنباکو را حذف نماید. 
  • 10 عدد فیلتر 9 میلیمتری
  • 1 عدد کوبه ی 3 کاره جهت قرار دادن تنباکو در داخل پیپ و فشردن آن 
  • 2 عدد توپ فلزی برای زیر تنباکو تا از سوختن و آسیب رسیدن به بدنهی جلوگیری نماید. 
  • 2 عدد دهانی از جنس مرغوب فاقد توکسین و مزه که می تواند استفاده از پیپ را راحت تر و لذت بخش تر نماید. 
  • 1 عدد کیف جیر برای نگهداری پیپ و کلیه ی لوازم جانبی آن

برای تمیز کردن پیپ جویولدلف به این نکته توجه داشته باشید که داخل پیپ با لایه ای کربنی جهت حفاظت بدنه ی پیپ پوشیده شده و از ایجاد خراش بر روی آن جلوگیری نمایید . همچنین پیپ جویولدلف را می توان به راحتی با آب شستشو داد و مجددا از آن استفاده نمود . پیش از هر بار استفاده از پیپ آن را کاملا تمیز نموده و برای نظافت پیپ مطمئن شوید که کاملا سرد شده باشد و پس از هر باز شستشو بلافاصله از روشن کردن آن خودداری نمایید و منتظر شوید تا پیپ کاملا خشک شود چرا که ممکن است موجب ایجاد ترک و آسیب رسیدن به پیپ شود. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست پیپ جویولدلف همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Wooden Tobacco Smoking Pipe Set W0301 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی پیپ ارشاکو ست پیپ جویولدلف همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Wooden Tobacco Smoking Pipe Set W0301 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیپ اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس بدنه
چوب
نوع چوب
آبنوس
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم