برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ست پیپ جویولدلف چوب آبنوس و ضد باد همراه با لوازم جانبی Joyoldelf Tobacco Pipes, Deepened & Windproof Wooden Smoking

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست پیپ جویولدلف چوب آبنوس و ضد باد همراه با لوازم جانبی Joyoldelf Tobacco Pipes, Deepened & Windproof Wooden Smoking کد 18813 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
6,484,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می‌شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست پیپ جویولدلف چوبی و ضد باد همراه با لوازم جانبی Joyoldelf Tobacco Pipes, Deepened & Windproof Wooden Smoking با یک لایه کربن مقاوم در برابر شعله ضخامت 1-2میلی متر از پیش ساخته شده است. .
پیپ جویولدلف چوبی دارای یک کاسه تنباکو عمیق است. عمق کاسه‌ی پیپ‌های دیگر معممولا 1.5 اینچ است ولی در پیپ جویولدلف 1.7 اینچ طراحی شده است به این معنی که سیگار کشیدن در کاسه ایمن تر ذخیره می شود. که این طراحی ضد باد است.
پیپ جویولدلف چوبی از طراحی دهانی کلاسیک به شکل زین استفاده می کند که افتادن آن آسان نیست. در همین حال، دهانه لوله به صورت یک شاخ پخش کننده شکل می گیرد به طوری که دود پراکنده وارد شده و پخش می شود. 
تمیز کردن پیپ جویولدلف چوبی راحت است زیرا لوله پیپ به راحتی جدا می‌شود و با استفاده از فیلتر 9 میلیمتری می‌توانید به آسانی لوله پیپ خود را تمیز کنید.
پیپ Joyoldelf Tobacco یک پایه نگهدارنده چوبی تاشو دارد که از مواد چوبی با کیفیت بالا ظریف ساخته شده و قابل حمل است. 
لوازم جانبی ست پیپ جویولدلف چوبی و ضد باد شامل:
1 عدد پیپ
1 عدد پایه نگهدارنده تاشو
1 عدد کیسه پیپ
1 جعبه هدیه
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی   ست پیپ جویولدلف چوبی و ضد باد دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی پیپ ارشاکو ست پیپ جویولدلف چوبی و ضد باد همراه با لوازم جانبی Joyoldelf Tobacco Pipes, Deepened & Windproof Wooden Smoking را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیپ اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس بدنه
چوب
نوع چوب
آبنوس
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم