برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سنسور فعالیت و مچ بند هوشمند بیورر Beurer BodyShape Smart Band AS81

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سنسور فعالیت و مچ بند هوشمند بیورر Beurer BodyShape Smart Band AS81 کد 10129 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • بنفش
  • سفید
  • فیروزه ای
  • سرخابی
نام تجاری:
3,022,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سنسور فعالیت و مچ بند هوشمند بیورر Beurer BodyShape Smart Band AS81 ابزار بسیار مناسبی است برای ایکه شما بتوانید به طور مرتب زمان خواب، استراحت، فعالت، ورزش و میزان ورزش و تحرک خود را مناسب و مطابق با وضعیت جسمانی و سلامتی خود کنترل کنید. مچ بند هوشمند AS81 بسیار شیک با استفاده راحت بوده و برای نظارت مداوم بر فعالیت های فیزیکی و نظارت بر کیفیت خواب طراحی شده است و همینطور برای نظارت بر فعالیت: تعداد گام ها، مصرف کالری، مسافت، مدت زمان فعالیت و دستیابی به اهداف فعالیت روزانه است. شما می توانید سنسور فعالیت بیورر را در بین چند رنگ انتخاب کنید. مچ بند AS81 قابلیتهایی همچون اندازه گیری مرتب و تحلیل فعالیت و خواب ،تحلیل بهینه و مراقبت از فعالیت و خواب شما با اپلیکیشن "BodyShape app"؛ انتقال اطلاعات با انرژی پایین با بلوتوث به گوشی های هوشمند، تحلیل فعالیت: تعداد مرحله، فاصله، مصرف کالری، میزان فعالیت، تعیین دست یابی به اهداف روزانه، تحلیل خواب: تحلیل معیار خواب و الگوی خواب، نمایشگر زمان، حافظه تا 30، روز و 7 شب، دارای آلارم و ارتعاشگر بیداری، نمایشگری OLED XL، نمایشگر مصرف باتری،ضد آب برای ip4 را دارد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سنسور فعالیت و مچ بند هوشمند Beurer BodyShape Smart Band AS81 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی دستبد هوشمند ارشاکو سنسور فعالیت و مچ بند هوشمند بیورر Beurer BodyShape Smart Band AS81 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دستنبند هوشمند اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فنی
مقاوم در برابر
آب
اتصالات
با بلوتوث به گوشی های هوشمند
قابلیت‌ها
نظارت بر کیفیت خواب طراحی شده است و همینطور برای نظارت بر فعالیت
نوع باتری
باتری لیتیومی با کابل USB شارژر
مشخصات کلی
نوع کاربرد
روزمره , ورزشی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
ساعت هوشمند زنانه و مردانه آنر بند 3 هوآوی Huawei honor band 3 smart watch ساعت هوشمند زنانه و مردانه آنر بند 3 هوآوی Huawei honor band 3 smart watch
پیشنهاد ویژه محدود
2,034,000 تومان 2,185,000 تومان
%7 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت هوشمند زنانه و مردانه هوآوی آنر بند 3 Huawei honor band 3 smart watch کد 14161 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم