برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کلاه گیس (پوستیژ) تئاتری وکیل و قاضی رنگ روشن Lawyer Judge Wigs

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) تئاتری وکیل و قاضی رنگ روشن Lawyer Judge Wigs کد 19433 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
  • سفید
  • خاکستری روشن
  • بلوند روشن
نام تجاری:
9,877,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس (پوستیژ) تئاتری وکیل و قاضی رنگ روشن Lawyer Judge Wigs از الیاف درجه یک با  کیفیت بالا ساخته شده است که مناسب برای تئاتر، فیلم برداری و مراسم های جشن لباس (بالماسکه)، تولد، هالوین و ... می باشد.با این کلاه گیس تاریخی 1800 با کناره های فر و دم اسبی با پاپیون است.این کلاه گیس مناسب برای کسانی که مایلند برای هالووین در قرن نوزدهم سلطنت کنند سبک کلی این لباس کت روزمره، جلیقه و شلوار در نقش دومین لرد ورنون، 1767 و به جوراب بلند و کفش های سگک دار است.
 کلاه گیس تائتری مناسب افراد بزرگسال برای شخصیت وکیل و قاضی قابلیت تنظیم در اندازه های مختلف است و قابل شستشو می باشد با کاربرد تئاتر، فیلم برداری و مراسم های جشن لباس (بالماسکه)، تولد، هالوین و ...

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کلاه گیس تئاتری وکیل و قاضی رنگ روشن دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کلاه گیس ارشاکو کلاه گیس (پوستیژ) تئاتری وکیل و قاضی رنگ روشن Lawyer Judge Wigs را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان و بانوان
جنس
الیاف مصنوعی
رنگ
روشن
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم