برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

مسواک برقی کودکانه اورال بی پرنسس دیزنی پری دریایی مرمید Oral-B Kids featuring Disney Princess Electric Toothbrush

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مسواک برقی کودکانه اورال بی پرنسس دیزنی پری دریایی مرمید Oral-B Kids featuring Disney Princess Electric Toothbrush کد 20126 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,249,000 تومان
موجود-دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مسواک برقی کودکانه اورال بی پرنسس دیزنی پری دریایی Oral-B Kids featuring Disney Princess Electric Toothbrush باطرح جذاب کارتونی که دارد اشتیاق کودکان را به مسواک زدن تشویق می کند.

مسواک شارژی برقی Oral-B Kids برای سنین 3 سال به بالا با تمیز کردن ملایم و موثر مسواک توصیه شده توسط دندانپزشک Oral-B لذت بازی Disney Princess را به بچه ها می دهد.

این برس با یک حالت حساس منحصر به فرد و مناسب برای کودکان، دندان های کودکان را به آرامی تمیز می کند و نسبت به مسواک دستی معمولی پلاک بیشتری را از بین می برد.

چهار برچسب با مضمون پرنسس دیزنی برای سفارشی کردن دسته  دردن جعبه گنجانده شده است.

ویژگی های محصول قابل ذکر Oral-B Kids featuring Disney Princess شامل سر برس گرد با اندازه دهان کوچک، موهای بسیار نرم روی لثه های حساس ملایم هستند،مناسب برای سنین 3 سال به بالا و دارا بودن باتری قابل شارژ است.

  • عرض: 11 سانتی متر
  • ارتفاع: 24.2 سانتی متر
  • عمق: 5.2 سانتی متر
  • وزن: 0.317 کیلوگرم

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کودکانه اورال بی طرح داستان اسباب بازی featuring Disney Princess دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی مسواک برقی ارشاکو مسواک برقی کودکانه اورال بی پرنسس دیزنی پری دریایی Oral-B Kids featuring Disney Princess Electric Toothbrush را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مسواک برقی کودک اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
مسواک برقی
تایمر
دارد
منبع تغذیه
باتری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم