برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

مسواک برقی کودکانه اورال بی ماشین ها (کارز) همراه سری یدک Oral-B Vitality 100 Kids CARS STARTER PACK Toothbrush Kids

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مسواک برقی کودکانه اورال بی ماشین ها (کارز) همراه سری یدک Oral-B Vitality 100 Kids CARS STARTER PACK Toothbrush Kids کد 20151 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,988,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مسواک برقی کودکانه اورال بی ماشین ها (کارز) همراه سری یدک Oral-B Vitality 100 Kids CARS STARTER PACK Toothbrush Kids مناسب کودکان 3 سال به بالا است که به وسیله اپلیکشن های مخصوص روی موبایل باعث ترغیب کودکان به مسواک زدن می شود.

Oral-B Vitality 100 Kids CARS STARTER PACK Toothbrush Kids دارای قابلیت تعویض سری است که با حرکت 2D شامل نوسانی -نبضی تمامی سطوح دندان کودک را تمیز می کند و دارای 2 سری ماشین ها است و در صورت تمام شدن تاریخ انقضای یکی از سری ها می توانید از سری دوم استفاده نماید.

از ویژگی های مطلوب Oral-B Vitality 100 Kids قابلیت استفاده از اپلیکیشن است که کودک را برای مسواک زدن اصولی راهنمایی می کند.

از آنجایی که مسواک اورل بی کاز دارای تایمر است شستشوی هر ربع دهان را به کودک یاداوری می کند.

منبع تغذیه مسواک کودکانه ماشین ها باتری قابل شارژ است که با هر بار شارژ کامل برابر 8 روز استفاده را ارائه می دهد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره مسواک برقی کودکانه اورال بی ماشین ها (کارز) همراه سری یدک دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی مسواک برقی ارشاکو مسواک برقی کودکانه اورال بی ماشین ها (کارز) همراه سری یدک Oral-B Vitality 100 Kids CARS STARTER PACK Toothbrush Kids‏ را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مسواک برقی کودک اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
مسواک برقی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
2,249,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مسواک برقی کودکانه اورال بی طرح داستان اسباب بازی وودی و بازلایتر Oral-B Stages Power Kids Disney Toy Story Battery Toothbrush کد 20120 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم