برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پیجر کودک بایشیجی BAIESHIJI Baby Monitor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیجر کودک بایشیجی BAIESHIJI Baby Monitor کد 13573 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
8,951,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پیجر کودک بایشیجی BAIESHIJI Baby Monitor دارای ال سی دی 3.5 اینچی و تکنولوژی وایرلس 2.4 گیگاهرتزی است .با استفاده از این دوربین کودک خود را در هر ساعت از شبانه روز زیر نظر داشته باشید .
میتوانید با او صحبت کنید و صدای او را بشنوید ،همچنین از لالایی هایی که در دستگاه به صورت پیش فرض وجود دارد استفاده کنید .دوربین به صورت هوشمند دما و رطوبت اتاق را گزارش کرده و در صورت بروز مشکل آن را اطلاع میدهد .
با استفاده از حالت
eco mode کودکتان را ببینید سپس ال سی دی را خاموش کنید ،اگر دوربین مورد مشکوکی مانند گریه نوزاد را ضبط کند فورا از طریق ریموت به شما اعلام خواهد کرد ،مزیت این حالت استفاده کمتر از باتری دستگاه است .
یکی ازمزیت های این مدل نسبت به سایر مدل ها مانیتور بزرگ و بسیار با کیفیت آن است که بدون کوچکترین تاخیری تصویر را به شما نشان خواهد داد .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد پیجر کودک بایشیجی BAIESHIJI Baby Monitor  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو پیجر کودک بایشیجی BAIESHIJI Baby Monitor را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیجر کودک با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
تصویری
نشانگر اتصال
دارد
سنسور حرارتی
دارد
حالت شب
دارد
کنترل صدا
دارد
سایز صفحه نمایش
3.5 اینچ
سایر توضیحات
استفاده از باتری دستگاه تا 10 ساعت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم