برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین ریش تراش پرومکس PROMAX 8414 Shaver

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین ریش تراش پرومکس PROMAX 8414 Shaver کد 755 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ریش تراش پرومکس PROMAX 8414 Shaver برای اصلاح کامل موهای صورت و گردن بوده و دارای تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ همراه با برندگی بالا و طول عمر زیاد نیز است.
دو لبه بودن تیغه ها موجب افزایش سرعت اصلاح می شود.
ریش تراش پرومکس 8414 قابل استفاده به صورت با سیم و بدون سیم است. مدت زمان لازم برای شارژ کامل توسط آداپتور مخصوص شارژ 90 دقیقه و پس از شارژ شدن کامل می توان تا مدت 60 دقیقه از آن استفاده کرد.
Shaver 8414 پرومکس قابلیت شارژ سریع دارد و برای یک بار اصلاح مناسب است.
ماشین ریش تراش 8414 دارای چراغ نمایش گر است. جنس شبکه ریش تراش پرومکس از آلیاژ ویژه ای بوده و دوام و سطحی بسیار صیقلی دارد و سبب حرکت آرام ریش تراش بر روی پوست می شود.
سری دستگاه PROMAX 8414 قابل شستشو است.
ریش تراش پرومکس PROMAX 8414 دارای خط زن دقیق برای اصلاح و مرتب کردن خط ریش است. 
ریش تراش پرومکس دارای ولتاژ جهانی است و امکان استفاده از آن را در هر نقطه از جهان ممکن می سازد. همراه دستگاه کیف نگهداری ارائه می شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ریش تراش PROMAX Shaver 8414 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ریش تراش پرومکس PROMAX 8414 Shaver را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ریش تراش اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم