برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) پرومکس Promax 9900

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) پرومکس Promax 9900 کد 11413 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,549,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) پرومکس Promax 9900 با تیغه های استیل مقاوم ضد زنگ مو های صورت را از نزدیک ترین سطح تماس کوتاه می کند.
ریش تراشی چرخشی 9900 علاوه بر سری اصلی یک سری جداگانه ی خط زن نیز دارد که به وسیله ی آن شما می توانید مو های ریش و سیبیل خود را بره احتی به شکل دلخواه مرتب نمایید.
سری خط زن خود دارای 2 تریمر باریک 8/3 میلی متر و پهن 32 میلی متری است که برای هرگونه خط انداختن مو های صورت مناسب است.
دستگاه شیور 9900 قابل استفاده به صورت بی سیم ( باتری قابل شارژ) و با سیم (برق خانگی) است. مدت زمان شارژ کامل دستگاه 90 دقیقه بوده و پس از آن تا 60 دقیقه قابل شارژدهی است. درصد باتری باقی مانده از طریق صفحه نمایش دیجیتال روی ماشین قابل مشاهده است. هم چنین یک پایه ی شارژ همراه دستگاه ارائه شده است که شارژ شدن آن را راحت تر می نماید.
گرچه ماشین اصلاح پرومکس 9900 در برابر پاشیدن آب مقاوم است اما باید توجه داشته باشید که ضد آب نبوده و آب نباید به داخل دستگاه نفوذ نماید. برای جلوگیری از آسیب رسیدن به دستگاه حین حمل و انتقال، قفل مسافرتی نیز برای آن تعبیه شده است.
ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح 9900 Promax دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ریش تراش ارشاکو ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) پرومکس Promax 9900 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین ریش تراش اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
چرخشی
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
نیست
ضد آب
نیست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
دارای استند شارژ
هست
امکان شارژ شدن سریع
دارد
زمان استفاده پس از شارژ
60 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
90 دقیقه
سایر ویژگی ها
- دارای خط‌زن دو طرفه (پهن و باریک) قابل اتصال به دستگاه- عرض قسمت پهن 32 و عرض قسمت باریک 8.3 میلی‌متر- نشانگر دیجیتال میزان باتری (0 تا 99 درصد)- نوع باتری: Li-Ion- ظرفیت باتری: 800 میلی‌آمپر ساعت- دارای قفل مسافرتی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم