برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) براون Braun 3030s Foil Shaver

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) براون Braun 3030s Foil Shaver کد 20220 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
9,714,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح صورت فویلی براون Braun 3030s Foil Shaver از تکنولوژی برش مستقیم و فویلی برای اصلاح صورت بهره برده است که سه تیغه به خوبی با نواحی مختلف صورت هماهنگ می شود و کانتور های صورت را اصلاح می کند و دارای جنس تیغه از استیل ضد زنگ و با قابلیت صفر و خط زن است که بصورت شارژی و با باطری شارژی کار می کند و 1 ساعت شارژ 45 دقیقه اجرا را ارائه می دهد و دارای شارژ سریع 5 دقیقه ای می باشد . این ماشین اصلاح براون Braun 3030s دارای سری قابل شستشو است ولی ضد آب نیست و فقط بصورت خشک می توانید از آن استفاده کنید. ریش تراش براون 3030s تکنولوژی Micro Comb برای یک اصلاح سریع  و نرم طراحی شده که موهای بیشتری را در یک ضربه می گیرد و مجهز به تیغه های حساس به فشار است که در صورت فشار بیش از حد پوست آسیب نبیند

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ریش تراش براون 3030s دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ریش تراش ارشاکو ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) براون Braun 3030s Foil Shaver را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ریش تراش اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
فویلی
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
ضد آب
نیست
دارای قابلیت شستشو
فقط سری
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
امکان شارژ شدن سریع
دارد
زمان استفاده پس از شارژ
45 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
1 ساعت
تعداد تیغه
3
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
ماشین اصلاح سر و صورت بروان تریمر بدون سیم/ شارژی همراه خود تراش ژیلت Braun BT7240 ماشین اصلاح سر و صورت بروان تریمر بدون سیم/ شارژی همراه خود تراش ژیلت Braun BT7240
پیشنهاد ویژه محدود
7,416,000 تومان 7,617,000 تومان
%3 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت براون تریمر بدون سیم/ شارژی همراه خود تراش ژیلت Braun BT7240 کد 17833 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم