برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) براون سری 9 Braun 9475cc Series 9 Pro Premium Shaver with 4+1 Shaving Head

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) براون سری 9 Braun 9475cc Series 9 Pro Premium Shaver with 4+1 Shaving Head کد 20022 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
27,776,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح صورت فویلی براون سری 9 Braun 9475cc Series 9 Pro Premium Shaver with 4+1 Shaving Head بهترین ریش تراش براون سری 9 پرو است که جز کارآمدترین ریش تراش برقی جهان است (تست شده در مقابل محصولات درجه یک برتر) است و از تکنولوژی اصلاح برش فویلی با قابلیت اصلاح با شماره صفر و استفاده به صورت خشک و مرطوب بهره برده است.

سر اصلاح با 5 سری اصلاح که با سری جدید ProLift برای کوتاه کردن موهای کوتاه (ریش های 1 روزه و 3 روزه) طراحی شده است و موهای زیر 0.05 میلی متر را برش می دهد و فناوری AutoSense قدرت ریش تراش را با تراکم ریش تنظیم می کند.

منبع تغذیه ریش تراش Braun 9475cc باتری قابل شارژ(بی سیم) است که با شارژ کامل 60 دقیقه زمان اجرا را ارائه می دهد و 5 دقیقه شارژ سریع برای یک اصلاح کامل و همچنین 50 درصد عمر باتری بیشتر با اولین PowerCase جهان می باشد ؛با این کیس شارژ ریش تراش قابل حمل، می توانید ماشین اصلاح خود را در هر زمان و هر مکان شارژ کنید. باتری قدرتمند لیتیوم یون داخلی ماشین اصلاح شما را تا 6 هفته شارژ می کند.

ویژگی هایی مانند دارا بودن خط زن، ضد آب، سری قابل شستشو، دارای دستگاه شستشو، قابلیت شارژ شدن به وسیله دستگاه پس از شستشو و خشک کردن، قابلیت نگه داشتن شارژ در کیف همراه قابل ذکر است.

اقلام همراه:

  • 1 عدد ایستگاه نظافت 5 در 1 (مرکز SmartCare)
  • 1 عدد کارتریج تمیز کننده
  • 1 عدد پاور کیس
  • 1 عدد برس تمیز کننده
  • 1 عدد منبع تغذیه EU Socker + مبدل اتحادیه اروپا به ایالات متحده
  • 1 عدد دفترچه راهنمای کاربر

روشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ست ماشین اصلاح براون 9475cc دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه انلاین ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) براون سری 9 Braun 9475cc Series 9 Pro Premium Shaver with 4+1 Shaving Head را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح سر و صورت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
فویلی
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
ضد آب
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
دارای استند شارژ
هست
امکان شارژ شدن سریع
دارد
زمان استفاده پس از شارژ
60 دقیقه
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم