برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماشین اصلاح پاناسونیک سری لمدش Panasonic Lamdash ES-LT20 Shaver

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح پاناسونیک سری لمدش Panasonic Lamdash ES-LT20 Shaver کد 1724 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح پاناسونیک لمدش Panasonic Lamdash ES-LT20 Shaver تیغه هایی ازجنس استیل ضدزنگ داشته ودارای دورموتور 13000 دور در دقیقه برای اصلاحی پر سرعت و تمیزترمیباشد , هم چنین دارای سری قابل شستشو بوده و قابلیت شستشو دارد.
ریش تراش ES-LT20 دارای قابلیت اصلاح با شماره صفرمیباشد ودارای توری قوس دار سر ریش تراش برای حرکت به روی انحنا و خطوط صورت و اصلاح کوتاهترین موهای صورت میباشدهم چنین دارای طراحی کاملا ارگونومیک است که مانع سر خوردن آن در دست می‌شود.
ماشین اصلاح صورت  ES-LT20 تکنولوژی اصلاح برش  مستقیم داشته و مجهز به تیغه اصلاح دقیق سبیل و خط ریش با بالاترین سرعت می باشد که می توان از آن جهت مرتب کردن خط ریش استفاده کرد.
ES-LT20 باباتری قابل شارژ تغذیه میشود طی 60دقیقه به طورکامل شارژشده و با هر بار شارژ 45 دقیقه کار می کند و صفحه نمایش کریستال مایع چند منظوره دارد  که بر روی آن میزان درصد کاهش یا افزایش شارژ، مدت زمان اصلاح، نیاز به تعویض و نیاز به شستشو و سیستم تمیز کننده با چراغ آبی نشان داده می‌شود
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین ریش تراش پاناسونیک ES-LT20 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ershaco ماشین اصلاح پاناسونیک سری لمدش Panasonic Lamdash ES-LT20 Shaver را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید ریش تراش اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
فویلی
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
زمان استفاده پس از شارژ
45دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
60دقیقه
سایر ویژگی ها
قابلیت تمیز شدن تیغه ها با امواج صوتی Sonic Vibration - دارای صفحه نمایش کریستال مایع چند منظوره
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
اندازه اصلاح
0میلیمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم