برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس پرو اف ایکس 811 آر ای Babyliss Pro FX811RE Clipper

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس پرو اف ایکس 811 آر ای Babyliss Pro FX811RE Clipper کد 14732 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس پرو اف ایکس 811 آر ای Babyliss Pro FX811RE Clipper ماشین اصلاح بابیلیس FX811RE یک مجموعه کاملا عالی برای آرایشگران حرفه ای است. 
ماشین اصلاح بابیلیس Pro FX811RE دارای موتور فوق العاده قدرتمند و بی نظیر می باشد که در هر دقیقه دور موتور دستگاه به 6300 دور می رسد. موتور ماشین اصلاح پرو بسیار سبک تر از موتورهای استاندارد است و دارای 2 بلبرینگ می باشد ،که سطح لرزش را کاهش می دهد.
نسل جدید موتور به کار رفته در ماشین اصلاح اف ایکس 811 آر ای باعث کاهش لرزش دستگاه شده و طول عمر ماشین اصلاح را تا 10000 ساعت افزایش می دهد. سایر دستگاه ها از برس های کربنی استفاده می کنند که با گذشت زمان از بین می روند و در نتیجه موتور نیز از کار می افتد در ماشین اصلاح پرو اف ایکس بجای برس از آهن ربا استفاده شده که به افزایش طول عمر موتور کمک می کند و همچنین باعث کاهش اصطکاک شده و در نهایت از سایش و پارگی جلوگیری می کند. 
باتری ماشین اصلاح FX811RE از نوع لیتیوم پلیمر است و دارای ظرفیت بالایی می باشد و همچنین قابلیت عملکرد فوق العاده در طی 3 ساعت استفاده مداوم ، را دارد.
ماشین اصلاح اف ایکس 811 آر ای دارای نشانگر طول عمر باتری بوده که به شما امکان می دهد سطوح مختلف بار را بررسی کنید.
 قرمز: شارژ
آبی: شارژ کامل
قرمز چشمک زن : به سرعت بارگیری شود
قرمز سریع چشمک زن: 10 تا 15 دقیقه باتری باقیمانده
ماشین اصلاح Babyliss Pro دارای یک چاقوی متحرک از جنس استیل کربن با یک فناوری اختصاصی می باشد.بدلیل وجود تیغه های متحرک به شما اجازه می دهد تا در یک حرکت 2 برابر بیشتر موها را بگیرید و براحتی کات کنید. تیغه ها در اندازه های بین 0.8 و 20 میلی متر با افزایش 0.4 میلی متر قابل تنظیم هستند.
ماشین اصلاح اف ایکس بدلیل طراحی ارگونومیک بسیار سبک و راحت و خوش دست می باشد و کار کردن با دستگاه را برای شما عزیزان به راحتی میسر می کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح بابیلیس Pro FX811RE دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس پرو اف ایکس 811 آر ای Babyliss Pro FX811RE Clipper را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح سر و صورت اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
کلیپر
جنس تیغه ها
کربن استیل
خط زن
نیست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ(بی سیم) , برق خانگی(با سیم)
دارای استند شارژ
هست
زمان استفاده پس از شارژ
180 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
180 دقیقه
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
اندازه اصلاح
0.8 تا 2.0 میلی‌متر
سایر ویژگی ها
- دارای موتور ساخته‌شده با تکنولوژی MAXLife PRO
- تیغه‌ی تیتانیوم و کربن استیل
- سرعت موتور: 6300 دور در دقیقه
- نوع باتری: لیتیوم پلیمر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-03-03

درود هیچ فرقی ندارند . کلا در برند بابیلیس تغییر رنگ،تغییر کد هم ایجاد میکند. RE اون R مخفف red هست.رنگ اصلی کد نمیگیرد و سایر رنگ های اون برند تغییر کد ایجاد میکنند در سشوار های این برند هم همین هست و سایر محصولاتش. موفق باشید

1399-03-01

سلام. وقت بخیر میخواستم بدونم فرق این مدل با مدل FX811 E مشکى رنگ به غیر از رنگش چی هست؟

محصولات مرتبط
8,269,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح کلیپر بابیلیس پرو اینفلوئنسر قرمز مشکی حجم زن Babyliss Influencer Collection FX Boost Clipper FX870GI Black کد 20468 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
12,679,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست دو عددی ماشین اصلاح بابیلیس لوپرو لیمتد ادیشن گلد BaByliss PRO Lo-ProFX Limited Edition Gold Clipper Trimmer FXHOLPKLP-G کد 20325 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم