برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح بابیلیس E826E چند منظوره تریمر Babyliss E826E Trimmer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح بابیلیس E826E چند منظوره تریمر Babyliss E826E Trimmer کد 11224 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

‎ماشین اصلاح بابیلیس E826E چند منظوره تریمر Babyliss E826E Trimmer دیگر لازم نیست برای مرتب کردن موهای سر و صورت و بینی و گوش خود هزینه ای گزاف پرداخت کنید ماشین اصلاح 10 کاره بابیلیس تمامی قابلیت ها را یک جا دارد. ماشین اصلاح E826E دارای تیغه های 30 میلیمتری است که می تواند به راحتی اصلاحی تمیز و شیک را با ماندگاری سه روز به شما هدیه دهد.
برای کوتاه کردن و مرتب کردن مو ها می توانید از تیغه 40 میلیمتری استفاده نمایید. علاوه بر آن یک تیغه ی 7 میلیمتری نیز برای برای صاف کردن دارد. در ماشین اصلاح بابیلیس E826E تیغه ها از جنس تیتانیوم ضد زنگ بسیار مقاوم ساخته شده که موجب می شود تیزی تیغه ها کاهش نیابد.
هم چنین با برش های سه بعدی الکتروشیمیایی با یک حرکت تمامی مو ها در زوایای مختلف را به یک اندازه کوتاه می کند. ماشین اصلاح بابیلیس دارای 5 شانه به ژول های 3-6-9-12-15 که برای دور لب و کناره های بینی مناسب است.برای موهای ضخیم تر این دستگاه 20٪ عملکرد بیشتر و قوی تر دارد.
در ویدیو زیر آنباکسینگ ماشین اصلاح بابیلیس E826E را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ماشین اصلاح بابیلیس E826E دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو ماشین اصلاح بابیلیس E826E چند منظوره تریمر Babyliss E826E Trimmer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اصل با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
تریمر
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
زمان استفاده پس از شارژ
30 دقیقه
دارای تیغه های خود تیز شونده
هست
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
اندازه اصلاح
3-6-9-12-15 میلیمتر
سایر ویژگی ها
دارای سریی موزن- اصلاح سر - اصلاح صورت - اصلاح کنار گوش و دهاندارای 3 شانه مخصوص موهای صورت با اندازه‌های 3، 5 و 7 میلی‌متردارای حالت توربو و ...
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
18,632,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست دو عددی ماشین اصلاح سر و صورت بابلیس پرو بوست پلاس هفت رنگ Babyliss PRO FX Boost+ Collection Clipper & Trimmer - IRIDESCENT کد 20332 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم