برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماسک و صورتک تری استامپ دلقک قاتل( دلقک شیطانی) لاتکس Tree Stump Evil Clown Mask

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک و صورتک تری استامپ دلقک قاتل( دلقک شیطانی) لاتکس Tree Stump Evil Clown Mask کد 19306 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
پیشنهاد ویژه محدود
4,603,000 تومان
%4 تخفیف
4,403,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماسک صورت تری استامپ دلقک قاتل(دلقک شیطانی) لاتکس Tree Stump Evil Clown Mask, Halloween Masks for Adults مناسب برای بزرگسالان و ترسناک است که بیشتر برای  هالووین استفاده می شود.مواد تشکیل دهنده ماسک دلقک قاتل مواد لاتکس طبیعی (جنس لاتکس با کیفیت بالا)، مو مواد فیبر محافظ محیط زیست است کلاه گیس 100٪ فیبر مصنوعی و در کل ماسک قابل تنفس و ایمن است که در هنگام استفاده راحت باشید. به منظور واضح تر دیدن، اندازه سوراخ چشم را می توان تنظیم کرد (از قیچی برای تنظیم صحیح محل چشم را بزرگتر استفاده کنید)، بینی و دهان برای نفس کشیدن آزادانه طراحی شده است. ماسک دلقک شیطانیمناسب هالووین ، بالماسکه، صحنه و لباس نمایش لباس، تم تولد و دورهمی های دوستانه و... است.
از آنجایی که ماسک بسته بندی شده ممکن است تغییر شکل جزئی داشته باشد، داخل ماسک را از الیاف پر کنید تا به حالت عادی بازگردد

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماسک صورت تری استامپ دلقک قاتل( دلقک شیطانی) لاتکس دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ماسک و صورتک ارشاکو ماسک صورت تری استامپ دلقک قاتل( دلقک شیطانی) لاتکس Tree Stump Evil Clown Mask, Halloween Masks for Adults را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماسک اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
35*23*4 سانتی متر
وزن
280 گرم
سبک اسباب بازی
ترسناک
نوع کارکرد
هالوین و نمایش های ترسناک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم