برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لامپ مادون قرمز بیورر Beurer Infrared Lamp IL50

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لامپ مادون قرمز بیورر Beurer Infrared Lamp IL50 کد 10740 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • سفید
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(20 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لامپ مادون قرمز بیورر Beurer Infrared Lamp IL50 می توان روزانه سه بار و هر بار، 5 دقیقه در معرض این اشعه قرار گرفت و برای تسکین دردهای عضلانی و سرما خوردگی های مضمن از آن استفاده نمود. اشعه مادون قرمز با نفوذ به اپیدرم پوست از گرفتگی ها جلوگیری می کند و باعث شادابی و جریان خون بهتر در مویرگ ها می شود. استفاده صحیح از لامپ مادون قرمز IL50 مستلزم دقت است و بایستی روش صحیح به کار گرفته شود تا مشکل خاصی پیش نیاید.
فاصله مناسب حفظ شود و به طور مستقیم با چشم به نور این لامپ نباید خیره شوید. گفتنی است که از اشعه مادون قرمز برای موارد بسیاری در طب استفاده می شود و لامپ مادون قرمز بیورر IL50  دارای امکان خاموشی خودکار بوده و از امنیت بهتری برخوردار است. از ویژگی های بارز دستگاه IL50 می توان به موارد زیر اشاره نمود: 
محصول طبی - سیم جمع کن دارد - طراحی انحصاری - درمان دردهای عضلانی - توان مصرفی: 300 وات - صفحه تابش بزرگ و تخت - صفحه شیشه ای سرامیکی - میدان تابش 30 در 40 سانت - تایمر دیجیتال از 1 تا 15 دقیقه - ایمن در برابر گرمای بیش از حد - تنظیم آسان شیب از 0 تا 50 درجه - درمان دردهای ناشی از سرماخوردگی - جلوگیری کامل از نفوذ اشعه ماورا بنفش - خاموشی خودکار پس از پایان زمان تنظیم شده - دارای فن تهویه جهت جلوگیری از داغ شدن زیاد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لامپ مادون قرمز Beurer Infrared Lamp IL50 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو لامپ مادون قرمز بیورر Beurer Infrared Lamp IL50 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لامپ مادون قرمز اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم