برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لیزر بدن فیلیپس لومه آ Philips SC2001 Lumea 2001 Laser Hair Remover

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لیزر بدن فیلیپس لومه آ Philips SC2001 Lumea 2001 Laser Hair Remover کد 3548 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لیزر بدن فیلیپس لومه Philips  SC2001 Lumea 2001 Laser Hair Remover یک دستگاه اپی لیدی جهت اپیلاسیون بدن نیست بلکه با وجود فن آوری IPL و اعمال پالسهای آرام نوری که به ریشه مو انتقال می دهد ، باعث ریزش طبیعی موها شده و امکان رویش مجدد را از بین می برد که تکرار این عملکرد به صورت منظم پوست بدن شما را همیشه لطیف نگاه می دارد.
علاوه بر آن مطالعات بالینی نشان داده که در صورت 4 الی 5 بار استفاده از دستگاه SC2001 با فاصله های زمانی 2 هفته ای ، کاهش قابل ملاحظه ای در موهای زائد بدن دیده می شود.
دستگاه فیلیپس حتی برای پوست های حساس و مناطق حساس بدن طراحی شده است که با طراحی سبکی که دارد به راحتی قابل استفاده است .
موبر لیزری Lumea فیلیپس Philips SC2001 دارای 5 درجه قابل تنظیم شدت نور بوده که با توجه به قسمت های مختلف بدن به سهولت می توان آن را کم و زیاد کرد.
همچنین طراحی منحصر بفرد بدون سیم Lumea امکان استفاده راحت و کامل از این وسیله را در هر نقطه از بدن و در هر لحظه فراهم می آورد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره موبر لیزری فیلیپس SC2001 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو لیزر بدن فیلیپس لومئا سی 2001 Philips SC2001 Lumea 2001 Laser Hair Remover را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید لیزر بدن اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
تکنولوژی اصلاح
لیزر - فن آوری IPL
سایر توضیحات
دارای 5 درجه قابل تنظیم شدت نور - طراحی بدون سیم -
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم