برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لیزر بدن فیلیپس لومیا Philips Lumea IPL BRI958

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لیزر بدن فیلیپس لومیا Philips Lumea IPL BRI958 کد 21199 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
40,903,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لیزر بدن فیلیپس لومیا Philips Lumea IPL BRI958 سهولت بی سیم، درمان شخصی با SenseIQ با نسخه بی سیم سریعترین دستگاه Lumea IPL  فیلیپس از درمان شخصی و بدون دردسر لذت ببرید. مجهز به فناوری SenseIQ با پیوست های هوشمند و راهنمایی در برنامه Lumea IPL برای داشتن پوستی صاف و ماندگار است.  ضمیمه های طراحی شده ویژه کاملاً با منحنی های بدن شما مطابقت دارند و در هنگام اتصال مؤثرترین برنامه ها را برای هر ناحیه بدن راه اندازی می کنند. صورت: طراحی مسطح و پنجره کوچک با فیلتر UV. بدن: منحنی به سمت داخل با یک پنجره بزرگ. بیکینی و زیر بغل: منحنی به سمت بیرون برای مناطقی که دسترسی به آن سخت است.

ویژگی های قابل ذکر:

  • 4 پیوست هوشمند: بدن، صورت، بیکینی، زیر بغل (پیوست درمان بدن شکل: منحنی محدب اندازه پنجره: 4.1 سانتی متر مربع درمان مناسب برای بدن: پاها، بازوها وشکم پیوست درمان صورت شکل: تخت اندازه پنجره: 2 سانتی متر مربع، فیلتر اضافی درمان مناسب برای صورت: لب بالا، چانه و خط فک پیوست درمان بیکینی شکل: منحنی مقعر اندازه پنجره: 3 سانتی متر مربع، فیلتر اضافی درمان مناسب برای بیکینی ضمیمه درمان زیر بغل شکل: منحنی مقعر اندازه پنجره: 3cm2 درمان مناسب برای زیر بغل )
  • اپلیکیشن Lumea IPL (برنامه رایگان مربیگری  به شما کمک می کند برنامه درمانی خود را برنامه ریزی کنید و به آن پایبند باشید، سپس شما را در هر جلسه گام به گام راهنمایی می کند. )
  • هم استفاده بدون سیم و هم با سیم
  • 5 درجه تنظیم شدت نور
  • دارای امکان فلش مجدد، بدون نیاز به برداشتن دستگاه از روی پوست

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد لیزر بدن فیلیپس BRI947/60 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی لیزر ارشاکو لیزر بدن فیلیپس لومیا Philips Lumea IPL BRI947/60 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لیزر بدن و صورت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
تکنولوژی اصلاح
لیزر
منبع تغذیه
برق خانگی(با سیم) , باتری قابل شارژ(بی سیم)
قابلیت تنظیم سرعت
دارد
تعداد سری
4 سری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم