برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کیت اصلاح ریش الیور همراه برس/ روغن/واکس/قیچی/ شانه Aliver Beard Grooming & Trimming Kit for Men Beard Growth Gift Set

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کیت اصلاح ریش الیور همراه برس/ روغن/واکس/قیچی/ شانه Aliver Beard Grooming & Trimming Kit for Men Beard Growth Gift Set کد 18058 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,399,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کیت اصلاح ریش الیور همراه برس/ روغن/واکس/قیچی/ شانه Aliver Beard Grooming & Trimming Kit for Men Beard Growth Gift Set هدیه ای منحصر به فرد برای آقایان است.

این مجموعه منحصر به فرد ، کیت نگهداری لوازم جانبی اصلاح ریش در یک جعبه هدیه ای ممتاز و لوکس بسته بندی شده است. 

روغن مراقبت از ریش : استفاده از روغن ریش نه تنها ریش شما را نرم می کند ، بلکه ریش و پوست شما را مرطوب نگه می دارد تا از ناراحتی ناشی از خشکی پوست و موهای درشت جلوگیری کند.

واکس ریش : شبیه روغن ریش است ، واکس کردن ریش باعث می شود موهای صورت شما نرم و براق تر شود. (100٪ طبیعی و ارگانیک همراه با موادی مانند روغن آرگان و جوجوبا ، ویتامین E ، روغن هسته انگور،روغن نارگیل و بدون بو است.)

شانه و قیچی ریش : شانه ریش از جنس چوب طبیعی و قیچی استیل ضد زنگ بسیار تیز است و اصلاح ریش و سبیل را بسیار راحت می کند.(شانه ریش ضد استاتیک دو طرفه ) شانه ی ریش دارای دو عرض متفاوت است. اگر ریش ضخیمی دارید از پهلوهایی با عرض دندانه های بزرگ استفاده کنید ،اگر موهای ظریفی دارید می توانید از پهلوهایی با عرض دندان کوچکتر استفاده کنید

برس از جنس چوب آمریکایی : این برس نرم از موی گراز است و پوست را لایه برداری کرده و روغن های طبیعی را در سراسر ریش شما پخش می کند تا حجم و درخشش بیشتری داشته باشد.

اقلام موجود شامل:

  • روغن ریش 30 میلی
  • واکس ریش 30گرم
  • 1 عدد برس ریش 
  • 2 عدد شانه ی ریش چوبی
  • 1 عدد قیچی فولاد ضد زنگ
  • 1عدد کیف هدیه

در ویدیو زیر آنباکسینگ کیت اصلاح ریش الیور همراه برس/ روغن/واکس/قیچی/ شانه Aliver Beard Grooming & Trimming Kit for Men Beard Growth Gift Set مشاهده می کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کیت لوازم اصلاح ریش الیور همراه روغن، قیچی، شانه دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی اصلاح ارشاکو کیت اصلاح ریش الیور همراه برس/ روغن/واکس/قیچی/ شانه Aliver Beard Grooming & Trimming Kit for Men Beard Growth Gift Set را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لوازم جانبی اصلاح ریش با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
روغن ریش، واکس ریش
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم