برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فر کننده مو بابیلیس سی 632 ای Babyliss C632E Hair Curler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فر کننده مو بابیلیس سی 632 ای Babyliss C632E Hair Curler کد 14939 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • ارغوانی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر کننده مو بابیلیس سی 632 ای Babyliss C632E Hair Curler داشتن موهای فر و یا موج دار ظاهری کاملا زیبا و جذابی را به شما می بخشد. فر کننده مو مدل C632E دارای یک سطح منحصر بفرد با پوشش سرامیکی سیاه است و نسبت به سایر فر کننده های ساده که فقط برای حالت دادن به موها ایجادشده اند ، باعث بهینه سازی سر خوردگی موها شده و همچنین گرما را کاملا بطور یکنواخت توزیع می کند.
آیا می ترسید موهای شما در اثر استفاده منظم از فرکننده مو خراب شود ، دیگر نیاز نیست که نگران باشید مدل C632E  مجهز به فناوری Advanced Optimal Protection است که نوع موی شما را تشخیص داده و به طور خودکار دما را طبق نوع موی شما تنظیم می کند ، البته امکان تنظیم دما توسط خود شما نیز وجود دارد ، و شما می توانید دما را در 6  سطح درجه حرارت از 160 درجه سانتی گراد تا 210 درجه انتخاب نمایید و اطلاعات مربوط به دمای انتخاب شده را براحتی می توانید در صفحه نمایش LED مشاهده کنید . 
کار با دستگاه Babyliss C632E بسار راحت و ساده است ، برای روشن کردن دکمه روشن / خاموش را فشار دهید ، دما را انتخاب کرده و منتظر گرم شدن دستگاه باشید و هنگامیکه چراغ نشانگر چشمک می زند ، دستگاه برای استفاده آماده است ، بعد از فر کردن موها بطور کامل ، دستگاه را خاموش کرده و بر روی یک سطح مقاوم قرار دهید تا کاملا خنک شود ، اگر بطور تصادفی فراموش کردید که دستگاه را خاموش کنید دیگر نگران نباشید پس از 60 دقیقه دستگاه بعد از گرم شدن به طور خودکار متوقف می شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره Babyliss C632E دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو فر کننده مو بابیلیس سی 632 ای Babyliss C632E Hair Curler را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فر کننده مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
گستره‌ دما
بین 180 تا 200 درجه
حداکثر دما
210 سانتی‌گراد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
طول سیم
3 متر
دکمه ی روشن/خاموش
بله
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم