برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فر کننده مو بابیلیس Babyliss C903PSDE Hair Curler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فر کننده مو بابیلیس Babyliss C903PSDE Hair Curler کد 14936 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • صورتی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر کننده مو بابیلیس سی 903 پی اس دی ای Babyliss C903PSDE Hair Curler فر کننده مو مدل C903PSDE کاملا مدرن و شگفت انگیز است و مجهز به فناوری Auto Curl می باشد که پس از قرار دادن رشته های باریک مو بین دستگاه ، حلقه های فر را در زمان بسیار کوتاه ایجاد می کند و دیگر نیاز نخواهد بود که مدت زمان زیادی را صرف فر کردن موهای خود کنید.
دستگاه بطور اتوماتیک رشته های مو را به دور عنصر گرمایشی می پیچد و بعد از چند ثانیه موهای فر و زیبا و فشن را آزاد می کند و هنگامیکه مو حالت میگیرد دستگاه بوق می خورد.
فر کننده Babyliss C903PSDE دارای تنظیم دما می باشد که با توجه به نوع موی خود می توانید دمای مورد نیاز خود را تنظیم کنید : دمای 210 درجه برای رشته موهای نازک و حساس و دمای 230 درجه برای رشته موهای نرمال و ضخیم کاملا مناسب است و همچنین می توانید فرهای باز و یا پیچیده ای را ایجاد کنید.
روکش صفحات فرکننده بابیلیس C903PSDE سرامیکی می باشد که در ایجاد فرهای براق و نرم کاملا موثر است . فر کننده سی 903 یک وسیله مدرن و کاملا ایمن است و عنصر گرمایش Secret Curl نه تنها از موهایتان محافظت می کند بلکه درخشش و زیبایی را به موهایتان می بخشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی فر کننده مو بابیلیس C903PSDE دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ارشاکو  فر کننده مو بابیلیس سی 903 پی اس دی ای Babyliss C903PSDE Hair Curler را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فر کننده مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
حداکثر دما
230 سانتی‌گراد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
2.5 متر
دکمه ی روشن/خاموش
بله
سایر مشخصات
- روکش سرامیکی: برای فرهای براق و نرم
- دستگاه تمیز کردن
- توقف خودکار
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم