برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه پینو سیلوستره اورجینال ادو تویلت pino silvestre original EDT for man

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه پینو سیلوستره اورجینال ادو تویلت pino silvestre original EDT for man کد 7000 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه پینو سیلوستری اوریجینال ادو تویلت  pino silvestre original man edt 125 میل
  • عطر مردانه پینو سیلوستری اوریجینال ادو تویلت  pino silvestre original man edt 300 میل
نام تجاری:
1,894,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه پینو سیلوستره اورجینال ادو تویلت pino silvestre original EDT for man در سال 1955 لینو ویدال ارائه شد. عطر پینو سیلوستری اوریجینال با رایحه ای آرامبخش باعث شادابی و طراوت می شود. نت اولیه عطر pino silvestre original  با مقدار خیلی کمی از از ترنج، ریحان، اسطوخودوس، لیموی براق و چوب درخت عر عر شروع می شود و در نت میانی تندی ناگهانی گل میخک، آویشن ، جوز هندی و گل شمعدانی نمایان شده و در نهایت به رایحه عنبر و مشک و رایحه های چوبی می رسد. ماندگاری خوبی دارد و بسیار مناسب برای فصول سرد سال است. ادکلن pino silvestre original  بهترین هدیه برای آقایانی است که به عطرهای شیک و زیبا اهمیت می دهند .
شما می توانید رایحه ی مشابه با عطر مردانه آنتونیو پوگ آگوا براوا antonio puig agua brava for men را با عطر pino silvestre original  تجربه کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه پینو سیلوستری اورجینال pino silvestre original دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه پینو سیلوستره اورجینال ادو تویلت pino silvestre original EDT for man را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
ملایم و تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 و125 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
فصل سرد و روز
رایحه اولیه
سرو کوهی – اسطوخودوس – ریحان – ترنج – لیمو
رایحه میانی
میخک – مریم گلی – زیره سیاه – درخت کاج -شمعدانی
رایحه پایه
دانه تونکا – کهربا – مشک – خزه – سدر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-07-05

یعنی همون بو و کیفیت اون قدیم هارو داره ؟ من پدرم سالها استفاده میکرد

1398-05-23

من این عطر (و یا شاید مشابه این عطر ) رو سال 1360 به قیمت 750 ریال خریدم.هنوز مقدار خیلی کمی از عطر درون شیشه (بعنوان اولین عطری که خریدم) وجود داره و جالب اینکه رایحهء عطر اصلا تغییر نکرده. شیشهء عطر دقیقا مثل نمونهء فعلی است . فقط آن موقع افشانه نداشت.

1396-10-25

درود با تشکر از نظر شما بله این عطر قدیمی است و بسیار همچنان پرطرفدار در مورد سالی که فرمودید گویا اشتباه دیدید چون در توضیحات 1955 درج شده است با تشکر

1396-10-17

سلام این ادکلن قبل از انقلاب هم وجود داشته و تبلیغاتش توی مجله های اون موقع هست پس چرا میگید تولید 1995 هست؟؟؟؟؟

1395-07-01

اینکار بوی کاج دلنشینی داره انگار ادم توی یه جنگل کاج بعد از بارون داره قدم می زنه فقط ماندگاری و پخش متوسطی داره که اونم درمقابل بوی دلنشینش چیزی نیست البته عطر سلیقه ایه.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم