برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن پینو سیلوستره ایتالین سیتریس مردانه اورجینال pino silvestre italian citrus

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن پینو سیلوستره ایتالین سیتریس مردانه اورجینال pino silvestre italian citrus کد 21379 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن پینو سیلوستره ایتالین سیتریس مردانه اورجینال pino silvestre italian citrus 125 میل
نام تجاری:
2,371,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن پینو سیلوستره ایتالین سیتریس مردانه اورجینال pino silvestre italian citrus از گروه بویایی سبز -مرکبات توسط Mavive به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شده است.

ادکلن پینو سیلوستره ایتالین سیتریس ارتباط شما را با طبیعت باز می گرداند و دارای رایحه ای درخشان است که با الهام از فضاهای باز، فراتر از زمان و مد است. طوفان هوای تازه همراه با چوب برای ارتباط مجدد با طبیعت.

میوه های معطر، با طراوت، با رنگ های چوبی نیروبخش. عطر پینو سیلوستره ایتالین سیتریس مردانه اورجینال چوبی معطر با اسانس لیمو و کاج، لاواندین و آویشن قرمز باز می شود. قلب سیب، نعناع هندی و مریم گلی به پایه ای از خزه بلوط، صنوبر و مشک خشک می شود.

رایحه های فریبنده و ماندگار. یک سفر حسی از تازه و لیمویی به عناصر غنی و چوبی در این عطرها، حواس شما را مجذوب خود می کند و در تمام طول روز ماندگار می شود.

کلاس و سبک در یک بطری. بطری های جذاب Pino Silvestre تاثیری پرانرژی و چشم نواز در قفسه شما ایجاد می کند. رنگ‌ها و طراحی بطری جذاب، لوکس بودن را می‌افزاید و از مجموعه عطرهای شما متمایز می‌شود.

پینو سیلوستره نه تنها به دلیل بسته بندی متفاوت است که آن را متمایز می کند، بلکه به این دلیل که از اسانس هایی با منشاء طبیعی ساخته شده است، در دنیای عطرها تاریخ ساز شده است

نت های موجود در عطر پینو سیلوستره ایتالین سیتریس شامل:

  • نت آغازین: سیب ،کلاری مریم گلی، لیمو و مشک
  • نت میانی: صنوبر، بلسان، لیمو ، مشک، خزه بلوط، نعناع هندی، کاج، اسطوخودوس
  •  نت پایه: آویشن قرمز 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه پینو سیلوستره  italian citrus دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن پینو سیلوستره ایتالین سیتریس مردانه اورجینال pino silvestre italian citrus را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
125 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
رایحه اولیه
سیب ،کلاری مریم گلی، لیمو و مشک
رایحه میانی
صنوبر، بلسان، لیمو ، مشک، خزه بلوط، نعناع هندی، کاج، اسطوخودوس
رایحه پایه
آویشن قرمز
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم