برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه دسکوارد پشن رویال بلک DSQUARED Potion Royal Black EDP for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه دسکوارد پشن رویال بلک DSQUARED Potion Royal Black EDP for men کد 2889 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ادکلن مردانه دسکوارد پشن رویال بلک DSQUARED Potion Royal Black 100 میل
نام تجاری:
7,994,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه دسکوارد پشن رویال بلک DSQUARED Potion Royal Black  محصول جدید کمپانی دسکوآرد است که با رایحه ی تند و چوبی خود برای مصرف در شب های سرد و برفی زمستانی و یا میهمانی های شبانه در فصول سرد سال انتخابی عالی است. رایحه ی غالب این محصول گل رز ، بخور خوشبو و چرم بوده و دارای ماندگاری بسیار بالا و میزان پراکنندگی خوبی نیز می باشد . تن گرم و تلخ این محصول در شب های سرد سال با لطافت و نرمی خاصی اطراف شما را سرشار از عشق و لحظات به یاد ماندنی می کند .
ادکلن مردانه DSQUARED Potion Royal Black for men رایحه های زیر را دارا می باشد :
رایحه اولیه : ترنج ، فلفل قرمز ، بخور خوشبو
رایحه میانی : گل رز ، چرم ، تنباکو
رایحه پایه : چوب کشمیری ، مشک ، چوب گایاک
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه دسکوارد پشن رویال بلک DSQUARED Potion Royal Black دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر مردانه دسکوارد پشن رویال بلک DSQUARED Potion Royal Black را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم ، تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
نظرات
لطفا برای نوشتن
1394-05-26

با سلام خدمت دوستان قبل ازخریدحتما تست کنید ممکن بعضی ها از بوی آن خوششون نیاد من اینوخریدم به قیمت 18000 تومان ولی خوب خانواده ازبوی آن راضی نیستند. من اینوکیش تهیه کردم. با تشکر

محصولات مرتبط
9,100,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه دسکوارد هی وود راکی مانتاین وود ( مشکی ) ادو تویلت DSQUARED He Wood Rocky Mountain wood EDT for men کد 557 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم