برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه دسکوارد هی وود اوشن وت ادوتویلت DSQUARED He Wood Ocean Wet Wood EDT For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه دسکوارد هی وود اوشن وت ادوتویلت DSQUARED He Wood Ocean Wet Wood EDT For Men کد 2313 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه دسکوارد هی وود اشن وت Dsquared2 He Wood Ocean Wet For Men 100 میل
  • عطر مردانه دسکوارد هی وود اشن وت Dsquared2 He Wood Ocean Wet For Men سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
8,328,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(9 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه دسکوارد هی وود اوشن وت ادوتویلت DSQUARED He Wood Ocean Wet Wood EDT For Men با رایحه چوبی دریایی خنک و تند مورد پسند آقایان شیک پوش و جنتلمن است. بسیار منحصر به فرد و انرژی بخش بوده و با رایحه غالب دریا مناسب استفاده در روزهای گرم سال است.
اگر میخواهید همه مجذوب شما شوند  ادکلن   Dsquared2 He Wood Ocean Wet  گزینه خوبی برای انتخاب است .
رایحه اولیه : درمنه ، عنبر ، آب دریا
رایحه میانی : مشک ، بنفشه ، برگ بنفشه
رایحه پایه : خس خس ، نعناع هندی ، سدر ، لوبیا تونکا
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه دسکوارد هی وود اشن وت Dsquared2 He Wood Ocean Wet For Men دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر مردانه دسکوارد هی وود اوشن وت ادوتویلت DSQUARED He Wood Ocean Wet Wood EDT For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند و خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
درمنه ، عنبر ، آب دریا
رایحه میانی
مشک ، بنفشه ، برگ بنفشه
رایحه پایه
خس خس ، نعناع هندی ، سدر ، لوبیا تونکا
نظرات
لطفا برای نوشتن
1394-06-25

خریدمش چیز خاصی نداشت...پخش وماندگاریشم کم بود...خوشم نیومد ازش

1394-06-25

راکی مونتاین گرم و اسپایسی هست وبه مراتب پخش و ماندگاریش بیشتر از این کار که اکواتیک و خنک است .راکی مونتاین و برای فصل پیش رو مناسب نمیدونم به شخصه ،اما در کل راکی مونتاین یه چیز دیگه است و من اون و ترجیح میدم !!!البته از نظر رایحه حتما باید تست کنید چون رایحه سلیقه ای می باشد .شما بیشتر توجه و به رایحه و کیفیت اون داشته باش تا پخش و ماندگاری که البته برند دسکوارد از این لحاظ جزء بهترین هاست اگر رایحه پسند شما بود برای این فصل گزینه خوبی میتونه باشه هوای تابستان پخش زیاد باعث اذیت اطرافیان خواهد شد و معمولا در کارهای خنک و اکواتیک خیلی رعایت این موضوع شده است .

1394-06-25

آقا من کاملا گیج شدم بین این و راکی مانتین موندم راکی رو قبلا یکی از فامیلامون داشت خیلی خوشبو بود توی این سایت هم راکی خیلی پرطرفدار تر نیز بود ولی باز این وود اوشن منو دودل کرد از لحاظ بو و ماندگاری و پخش بو کدوم بهتره؟ خودتون کدومو پیشنهاد میکنید؟؟؟

1394-06-25

همین اوشن وت مناسبتر هست البته به نظر من

1394-06-25

وقتتون بخیرمن مدل های مختلف he wood رو توی سایت با هم مقایسه کردم . نظرات کاربران رو هم خوندم . الان در خرید یکی از he wood ها مطمئن هستم . اما این که کدومش رو بخرم واقعا گیج شدم . برای این فصل به نظر شما کدوم مناسب تر هست؟

1394-06-25

درود این کار بوی خنکی دارد. احتمال داره همون وود که قهوه ای کمرنگ هست بو کرده باشید. این کار رایحه دریایی داره و خنک و فرش و پودریه. ماندگاریش با پسنجر تقریبا در یک ترازه. پخشش هم تقریبا در همون سطح پسنجر هست.لحظاتی خوش را براتون آرزو داریم.

1394-06-25

یه سوال خدمتتون داشتم. یه ادکلن وود رو میخوام که بوش ملایمه و خیلی بوی چوب توش محسوس نیست. یه بوی ملایم باحال و شیک داره. ولی متاسفانه نمیدونم کدوم وود بوده. با توجه به تعاریف نوشته شده در مورد این ادکلن، آیا همین یکی هستش؟ موندگاری و پخش این ادکلن چطوریه؟ در حال حاضر من ادکلن پسنجردو پونت رو دارم ولی پخش بوش بعد از دو ساعت خیلی افت میکنه، هرچند موندگاری تقریبا دو روزی هست. موندگاری و پخش بوی این ادکلن در مقایسه با اون چطوریه؟ راستی بوی وود مشکی رو خیلی نمی پسندم، بوی نجاری یا یجوری چوب سوخته میده. این بوش چطوریه اگه بخواید یه توصیف ساده ازش بکنید.ممنون از وقتی که گذاشتین

1394-06-25

درود با توجه به خنک بودن این کار پخش قابل قبولی دارد. ماندگاری وود اوشن هم خوب است.لحظاتی خوش را براتون آرزو داریم.

1394-06-25

با سلام خدمت دوستان ، هی وود اوشن وت تجربه بسیار دل انگیزی از یک بوی خنک دریایی ، بوی خنک و مفرح در عین حال سنگین و شیک . ماندگاری و پخش بو عالی ...

1394-06-25

سلام من يك هفته پيش يه هرمس تق پرفيوم خريدم اصلي پخش بوش بسيار عالي هست ميخوام بدونم پخش بوي اين عطر چقدره.در چه حديه يعني از فاصله سه چهار متري هم به مشام ميرسه و دقيقا شما به عنوان كارشناس نظرتون در باره ماندگاريش چيه؟

1394-06-25

درود بله در صدد اضافه کردن درگاه جدیدی هستیم.و لحظاتی خوش را براتون آرزو داریم.

1394-06-25

سلام و خسته نباشیدپرداخت آنلاین سایت خیلی مواقع مشکل داره و سایت بانک رو باز نمیکنه ... و خیلی مواقع هم فقط پرداخت آنلاین واسه من امکان پذیر هستش و نمیتونم کارت به کارت کنم

1394-05-26

این عطر رو خریدمش چیز خاصی نداشت...پخش وماندگاریشم کم بود...خوشم نیومد ازش اون جوری که می خواستم متاسفانه نبود .

1394-05-20

عطر مردانه دسکوارد هی وود اشن وت بسیار منحصر به فرد است و دارای دو رایحه تند و خنک است و بیشتر برای مراسم ها و مهمانی ها مناسب است .

محصولات مرتبط
9,549,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه دسکوارد هی وود راکی مانتاین وود ( مشکی ) ادو تویلت DSQUARED He Wood Rocky Mountain wood EDT for men کد 557 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم