برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه اسکلاره جیسون ادوپرفیوم Sclaree Jason EDP For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه اسکلاره جیسون ادوپرفیوم Sclaree Jason EDP For Men کد 15104 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه اسکلاره جیسون Sclaree Jason EDP For Men 100 میل
نام تجاری:
772,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه اسکلاره جیسون ادوپرفیوم Sclaree Jason EDP For Men عطر محبوب جیسون رایحه تلخ و گرم دارد ، اگر جزو کسانی هستید که عطر های تلخ با بوی قوی را می پسندید قطعا ادکلن Sclaree Jason برایتان مناسب خواهد بود.
رایحه ادکلن جسیون از چوب، خاک و زمین، گیاهان معطر سرچشمه گرفته است اما عنصر اصلی که باعث برتری رایحه بر سایر رایحه ها شده عبارت است از (چوب). بوی چوب آنقدر قوی است که از شروع نت اول تا انتها با شما همراهی ماندگار خواهد بود.عطر جیسون عطری است زمستانه ، و با روزهای سرد و خنک کاملا هم خوانی دارد.
نت اول با بوی چوب درخت سرو شروعی قدرتمند و قوی خواهد داشت سپس با گذر زمان به نت میانی علف وتیور می رسد که عطر و بوی تلخی را به همراه دارد و در پایان رایحه خوشبوی مشک و چوب کشمیر لحظاتی گرمی را در روزهای سرد برایتان رقم خواهد زد.
در ویدیو زیر آنباکسینگ عطر مردانه اسکلاره جیسون را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه Sclaree Jason دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن مردانه اسکلاره جیسون ادوپرفیوم Sclaree Jason EDP For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تلخ و گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
چوب درخت سرو
رایحه میانی
علف وتیور
رایحه پایه
مشک و چوب کشمیر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
557,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست عطر جیبی 35 میل به همراه عطر و ادکلن مردانه 100 میل اسکلاره بلک افغان Sclaree Black Afghan EDP 35 & 100 ml For Men کد 15994 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم