برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه اسکلاره سیلور ادوپرفیوم Sclaree Silver EDP For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه اسکلاره سیلور ادوپرفیوم Sclaree Silver EDP For Men کد 15084 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه اسکلاره سیلور Sclaree Silver EDP For Men 85 میل
  • عطر و ادکلن مردانه اسکلاره سیلور Sclaree Silver EDP For Men 105 میل
نام تجاری:
566,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه اسکلاره سیلور ادوپرفیوم Sclaree Silver EDP For Men ادکلن مردانه سیلور رایحه بسیار خوشبو و معطری دارد ، دارای غلظت ادوپرفیوم بوده و از ماندگاری بالایی برخور دار است.
اگر بدنبال عطری تابستانه هستید عطر سیلور به عنوان گزینه مناسبی برایتان خواهد بود چرا که ادکلن خوش عطر و بوی Sclaree Silver رایحه خنکی داشته و با گرمای تابستان کاملا سازگار بوده و طراوت و خنکی را برایتان به ارمغان می آورد.
عطر سیلور سرشار از رایحه زیبای مرکبات، اسموکی، ادویه جات می باشد که رایحه بسیار لذت بخش از خود در محیط پیرامون بر جای می گذارد.
در نت اول عطر و بوی مرکباتی چون لیمو، گریپ فروت، یاس، جوز هندی آنقدر ماهرانه به هم بافته شده اند که رایحه ای بسیار شگفت انگیز و تکرار نشدنی ایجاد کرده که عقل و هوش آدمی را درگیر خود می کند سپس نت میانی با بوی زنجبیل، فلفل صورتی، نت های دودی درخشش و شادابی را برایتان به همراه خواهد داشت و در آخر نت های صندل سفید، خس خس، نعنا، سدر آنقدر خنک و گوارا هستند که وجودتان را پر احساس آرامش خواهند کرد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ عطر مردانه اسکلاره سیلور ادوپرفیوم را مشاهده می کنید :

در ویدیو زیر آنباکسینگ عطر مردانه اسکلاره سیلور با بسته بندی متفاوت را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه اسکلاره Silver دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین عطر ارشاکو عطر و ادکلن مردانه اسکلاره سیلور ادوپرفیوم Sclaree Silver EDP For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
105 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم