برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن شنل الور (آلور) هوم ادیشن بلانش مردانه ادوتویلت Chanel Allure Homme Edition Blanche

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن شنل الور (آلور) هوم ادیشن بلانش مردانه ادوتویلت Chanel Allure Homme Edition Blanche کد 14661 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه شنل الور هوم ادیشن بلانش Chanel Allure Homme Edition Blanche EDT For Men 100 میل
  • عطر و ادکلن مردانه شنل الور هوم ادیشن بلانش Chanel Allure Homme Edition Blanche EDT For Men 100 میل - تستر
نام تجاری:
18,798,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(12 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه شنل الور هوم ادیشن بلانش ادوتویلت Chanel Allure Homme Edition Blanche EDT For Men عطری کاملا مدرن و جدید است از گروه کهربایی وش رقی و با رایحه ای بسیار تازه و میوه ای که تعادل کاملی بین ظرافت و منحصر به فرد بودن ایجاد می کند.رایحه غالب در ادوتویلت شنل الور هوم ادیشن بلانش مردانه مرکبات، نت های معطر و وانیل است که با رایحه ای خنک مناسب استفاده در روزهای گرم سال است.عطر مردانه الور هوم عطری است کاملا رسمی و محبوب با غلظت ادوتویلت و با طبع خنکی که دارد اعتماد به نفس را دو چندان می کند
شروع رایحه عطر Chanel با لیمو ترش لطیف آغاز شده و تا انتهای عطر همچنان با قدرت پایدار بوده و همچنان ادامه می یابد و پس از استشمام بوی لیمو ، لطافت عطر خوش وانیل و فلفل باز می شود که کاملا آرام بخش بوده و با روح و روان بازی می کند.
عطر شنل الور هوم برای روز های گرم سال عطری است و آقایانی که عاشق بوی خوش لیمو هستند می توانند با عطر خوش Blanche تجربه خوب و شگفت انگیزی داشته باشند.
در طراحی بطری عطر الور هوم از رنگ های روشن و ساده و در عین حال شیک که تضادی از گرما و سرما را به تصویر می کشد به کار رفته است. عطر شنل آلور بلانش در ترکیب رنگ ها از رنگ سفید قطبی و مات برای درپوش ، و برای شیشه بطری از رنگ طلایی خورشیدی استفاده شده است.
ترکیب نت های عطر شنل الور هوم ادیشن بلانش شامل چوب صندل ، دانه تونکا ، کهربا ، خس خس ، مشک ، فلفل قرمز ، لیمو ، ترنج و سدر و وانیل است.
رایحه عطر مردانه Chanel Allure Homme Edition Blanche مشابه رایحه نسخه ادوپرفیوم عطر و ادکلن مردانه شنل Allure Homme Edition Blanche است و هر دو در یک کالکشن به نام Allure Collections قرار دارند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه Allure Homme Edition Blanche دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن مردانه شنل الور هوم ادیشن بلانش ادوتویلت Chanel Allure Homme Edition Blanche EDT For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه پایه
چوب صندل ، دانه تونکا ، کهربا ، خس خس ، مشک ، فلفل قرمز ، لیمو ، ترنج ، سدر ، وانیل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم