برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن بنتلی بلک ادیشن مردانه Bentley Black Edition EDP

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن بنتلی بلک ادیشن مردانه Bentley Black Edition EDP کد 14655 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه بنتلی بلک ادیشن Bentley Black Edition For Men 100 میل
نام تجاری:
پیشنهاد ویژه محدود
2,025,000 تومان
%5 تخفیف
1,925,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه بنتلی بلک ادیشن ادوپرفیوم  Bentley Black Edition edp For Men  عطر جدید بلک ادیشن عطری است اغوا کننده با رایحه ای بسیار جذاب ، که از ترکیبات متنوعی چون گل و میوه و گیاهان معطر و ادویه ایجاد شده. طبع تلخ و خنک و دلپذیر عطر Black Edition تمام روزهای سال را با عطر خود زیبا و کامل می کند.
عطر بنتلی با ترکیب نت های غنی ، رایحه ای عاشقانه و عاطفه ای را در شب های ویژه برای آقایان رقم میزند. رایحه غالب عطر بلک ادیشن از ترکیب نارنگی و تنباکو بوده و حس یک تجربه جدید را برای دوست داران عطر بنتلی به ارمغان می آورد که پس از استفاده در تمام روز بوی خوبی از خود برجای می گذارد.
عطر بلک در نت آغازین با بوی خوش نارنگی ، فلفل صورتی ، گل بنفشه ، جوز هندی شروع شده و در نت میانی با حضور پاپیروس ، نعناع هندی ، رایحه زمین ، گل یاس و رایحه شیرین جلوه خاصی را در عطر پدید آورده و نت پایانی با لوبیا تونکا ، تنباکو ، خزه بلوط ، بخور و سدر مخلوط شده که فضای اطراف را با رایحه ای زیبا خود عطر آگین می کند.
عطر ادیشن با رایحه ای کاملا نفیس ، در یک بطری مشکی رنگ شیک و کلاسیک طراحی شده است. عطر Black Edition از لحاظ رایحه شبیه بوی عطر و ادکلن مردانه جیوانچی اونلی جنتلمن gentleman only givenchy for men می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه بلک ادیشن دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه بنتلی بلک ادیشن ادوپرفیوم  Bentley Black Edition edp For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تلخ و خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-12-16

بوی خیلی خنک و تیزی داره از مرکبات - چوب - گیاهان معطر و تند - یک ته بویی از تنباکو ، رایحش تلخه و خیلی خیلی کم شیرین که زیاد معلوم نیست ، در آخراش یه شباهتایی مختصر به عطر اونتوس داره که یکی دو ساعتی با پخش خیلی خیلی ملایم حس میشه . پخش و موندگاریش نسبت به خنک بودن خیلی خوبه و قیمتش مناسبه و همینطور نسبت به عطرای نیش اصلا کم نمیاره اما مثل اونها همه پسند نیست و ممکنه برای اونایی که عطرای گرم یا شیرین استفاده میکنند زیاد جالب نباشه ولی بوی خوب و سالمی داره . ارزش خرید داشت .

محصولات مرتبط
عطر مردانه بنتلی اینتنس Bentley Intense for Men عطر مردانه بنتلی اینتنس Bentley Intense for Men
پیشنهاد ویژه محدود
1,930,000 تومان 1,994,000 تومان
%3 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه بنتلی اینتنس ادو پرفیوم Bentley for Men Intense EDP For Men کد 103 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
4,064,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه بنتلی وایبرنت هیبیسکوس ادوپرفیوم Bentley Vibrant Hibiscus EDP for women and men کد 16973 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم