برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه بنتلی اینفینیت راش ادو تویلت Bentley Infinite Rush EDT for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه بنتلی اینفینیت راش ادو تویلت Bentley Infinite Rush EDT for men کد 9365 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه بنتلی اینفینیت راش Bentley Infinite Rush for men 100 میل
نام تجاری:
1,881,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر مردانه بنتلی اینفینیت راش Bentley Infinite Rush for men محصول کشور انگلستان است و در سال 2016 به بازار جهانی معرفی و عرضه شد.عطر مردانه بنتلی اینفینیت راش با پیش رایحه فلفل صورتی و پرتغال ماندارین شروع میشود و با رایحه های خس خس و مشک و عنبر ادامه می یابد.همانطور که از نام عطر (بی نهایت)پیداست،رایحه ای ملایم و تلخ دارد و مناسب آقایانی است که مرز و محدودیت برایشان بی معناست و بی نهایت طلب هستند رایحه غالب آن نیز پرتقال می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه بنتلی اینفینیت راش Bentley Infinite Rush  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر مردانه بنتلی اینفینیت راش Bentley Infinite Rush for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطرمردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
ملایم و تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
رزماری , فلفل صورتی , پرتقال
رایحه میانی
لامی , خس خس , سدر
رایحه پایه
روایح چوبی , خزه درخت بلوط , مشک , کهربا
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-12-18

این ادوتویلت از سری عطرهای ادویه ای هستش که بویی خنک ملایم و کمی شیرین داره که در اوایلش کمی بوی مرکبات بخصوص نارنگی هم مشخصه و در نهایت بوی چوبی با مقداری نعناع هندی و کمی ادویه تازه نتهای پایانیشو میسازن . بوی خوب و با کیفیتی داره و تغییر نتهاش کاملا مشخصه ، پخش و موندگاریش متوسطه اما در حد ادوتویلت قابل قبوله شاید در کل برای یک روز کاری دو یا سه بار تمدید با چهار پنج پاف کافی باشه اما برای مهمونی با یه بار استفاده دو سه ساعت دوام داره . ارزش خرید داره .

محصولات مرتبط
عطر مردانه بنتلی اینتنس Bentley Intense for Men عطر مردانه بنتلی اینتنس Bentley Intense for Men
پیشنهاد ویژه محدود
1,930,000 تومان 1,994,000 تومان
%3 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه بنتلی اینتنس ادو پرفیوم Bentley for Men Intense EDP For Men کد 103 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم