برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زارا بریو اسپریت مردانه Zara Brave Spirit

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زارا بریو اسپریت مردانه Zara Brave Spirit کد 14297 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه زارا بریو اسپریت Zara Brave Spirit EDP For Men 120 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه زارا بریو اسپریت Zara Brave Spirit EDP For Men امروزه یکی از مشهورترین و محبوب ترین برندها خصوصا در ایران است که با استقبال چشمگیری نیز مواجه شده است.
برند زارا توسط طراح مد و فشن تاسیس شده که اولین شعبه خود را در پرتقال بنیانگذاری کرد و الان بیش از 80 فروشگاه در سرتاسر جهان تاسیس نموده و جزئی از فروشگاه های زنجیره ای محصوب می شود.
zara در دسته عطر های با رایحه تند و خنک می باشد که ساختار رایحه عطر زارا اقیانوس می باشد و بسیار مناسب برای روز های گرم می باشد. ظاهر عطر به صورت یک بطری شیشه ای مستطیل شکل می باشد که روی شیشه را یک لایه چرم مانند پوشانده و اسم و مشخصات عطر را به صورت تو رفتگی طراحی شده است که زیبایی عطر زارا چند برابر شده است و بسیار ساده و در عین سادگی شیک می باشد که در میان آقایون رایحه و ظاهر عطر به سبب کیفیت و ماندگاری و همچنین قیمت مناسب عطر zara محبوبیت خاصی دارد.
ادوپرفیوم چیست: ادوپریفیوم درون عطر یک نوع غلضت می باشد که این امر باعث طولانی ماندن رایحه و بوی عطر بر روی لباس و بدن شما می شود و این امر سبب به صرفه بودن و کمتر نیاز به خرید و شارژ مجدد عطر دارید البته نا گفته نباشه در صورتی که عطر شما اصل باشد این غلضت و خصوصیات را مشاهده می کنید که الان زیاد نمی توان تشخیص داد که عطر فیک است یا خیر به همین منظور سایت ershaco.com که یکی از بهترین مراجع و اصلی ترین مراجع عطر در دنیای امروز ما می باشد این امکان را برای شما کاربران عزیز فراهم نموده پس فرصت را از دست ندهید و ریسک خرید از جایی که مطمئن نیستین را انجام دهید.
Brave Spirit از سه نت تشکیل شده است که شامل نت اولیه روایح اقیانوسی و نت میانی اسطوخودوس و نت پایانی خس خس می باشد.
ershaco.com از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی عطر و ادکلن مردانه زارا Brave Spirit دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زارا بریو اسپریت مردانه Zara Brave Spirit را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل و اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند و خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
120 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
روایح اقیانوسی
رایحه میانی
اسطوخودوس
رایحه پایه
خس خس
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم