برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زارا آنبریکیبل مردانه Zara Unbreakable 2018

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زارا آنبریکیبل مردانه Zara Unbreakable 2018 کد 14267 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه زارا آنبریکیبل Zara Unbreakable EDT For Men 100 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه زارا آنبریکیبل Zara Unbreakable  امروزه یکی از مشهورترین و محبوب ترین برندها خصوصا در ایران است که با استقبال چشمگیری نیز مواجه شده است.Ortega که طراح مد و فشن بود اولین فروشگاه خود را در سال 1975 در گالیسیا اسپانیا راه اندازی کرد و نام آنرا بر اساس فیلم کلاسیک Zorba the Greek، Zorba نامید.
اما بر حسب اتفاق دو بلوک آنطرف تر یک بار با همان نام وجود داشت که نهایتا پس از باز چیدن حروف و بررسی مجدد نام فروشگاه، در حقیقت نام برند، ZARA نامیده شد. در سال 1980 زارا وارد عرصه بین المللی شد و فروشگاه دیگری در پورتو پرتقال تاسیس کرد و پیامد آن در سال 1989 در نیویورک و در سال 1990 در فرانسه و پس از آن به سرعت افزایش یافت تا اینکه امروزه در بیش از 73 کشور دنیا نمایندگی فروش زارا وجود دارد. ZARA علاوه بر پوشاک زنانه و مردانه و لوازم جانبی، کفش، لوازم آرایشی و عطر و ادکلن نیز تولید می کند.
zara در دسته عطر های با رایحه گرم می باشد که ساختار رایحه عطر سافت چوب می باشد و بسیار مناسب برای روز های سرد و فصول زمستان می باشد. ظاهر بطری عطر زارا به صورت یک شیشه استوانه ای که دور شیشه یک چرم مشکی پوشانده است که برند و مدل عطر به رنگ سفید نوشته شده است و بسیار شیک و زیبا می باشد که در میان آقایون رایحه و ظاهر عطر به سبب کیفیت و ماندگاری و همچنین قیمت مناسب عطر زارا آنبریکیبل محبوبیت خاصی دارد رایحه غالب آن نیز پرتقال است.
خاصیت ادوتویلت عطر زارا باعث پخش بویایی بیشتر عطر می شود و در تمامی روز با این رایحه بدرخشید و از بویی خوب و مطلوب برخوردار شوید تا خود و دیگران از روز خود لذت ببرید.
 Unbreakable از سه نت تشکیل شده است که شامل نت اولیه نارنگی و نت میانی سدر و نت پایانی مشک می باشد که رایحه مشک باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شما می شود پس با این رایحه در تمامی مهمانی ها و مجالس بدرخشید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی عطر و ادکلن مردانه زارا Unbreakable دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین عطر ارشاکو عطر و ادکلن زارا آنبریکیبل مردانه Zara Unbreakable 2018 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
پرتقال
رایحه میانی
سدر
رایحه پایه
مشک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم