برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه روبرتو ویزاری اونلی ادوپرفیوم Roberto Vizzari Only EDP for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه روبرتو ویزاری اونلی ادوپرفیوم Roberto Vizzari Only EDP for men کد 14045 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه روبرتو ویزاری انلی ادوپرفیوم Roberto Vizzari Only EDP for men 100 میل
نام تجاری:
1,098,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه روبرتو ویزاری اونلی ادوپرفیوم Roberto Vizzari Only EDP for men در سال 2018 توسط برند روبرتو ویزاری در فرانسه تولید و روانه بازار جهانی شده است .عطر مردانه انلی با غلظت ادوپرفیوم در دسترس میباشد و رایحه آن در گروه بویایی میوه ای ،گیاهان معطر و گلها جای میگیرد .
ادکلن انلی بویی شیرین ،تلخ و خنک دارد که حاصل ترکیب نت هایی است که به دقت انتخاب شده و کنار یکدیگر قرار گرفته اند .پس از اسپری کردن مقداری از عطر ،رایحه نت های اولیه اسطوخودوس ،ترنج ،لیمو و آناناس به مشام میرسد .
سپس نوبت به نت های میانی لوبیای تونکا ،خزه درخت بلوط ،گل شمعدانی ،رز ،سیب قرمز و میوه های خشک میرسد .در نهایت نت های پایه چوب صندل سفید و لوبیای تونکا قرار دارند تا به خوبی به رایحه عطر پایان دهند .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد Roberto Vizzari Only دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه روبرتو ویزاری اونلی ادوپرفیوم Roberto Vizzari Only EDP for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
شیرین ،خنک و تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
عطر مردانه روبرتو ویزاری پور هوم Roberto Vizzari Pour Homme EDT for Men عطر مردانه روبرتو ویزاری پور هوم Roberto Vizzari Pour Homme EDT for Men
پیشنهاد ویژه محدود
1,444,000 تومان 1,549,000 تومان
%7 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه روبرتو ویزاری پور هوم ادوتویلت Roberto Vizzari Pour Homme EDT for Men کد 13887 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
عطر مردانه ویزاری ویزاری Vizzari Vizzari for men عطر مردانه ویزاری ویزاری Vizzari Vizzari for men
پیشنهاد ویژه محدود
791,000 تومان 992,000 تومان
%20 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه روبرتو ویزاری هوم ادوتویلت Roberto Vizzari Vizzari homme EDT for men کد 2638 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم