برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه روبرتو ویزاری مگنت لاین ایمپریال Roberto Vizzari magnet line imperial for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه روبرتو ویزاری مگنت لاین ایمپریال Roberto Vizzari magnet line imperial for men کد 13906 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه روبرتو ویزاری مگنت لاین ایمپریال Roberto Vizzari magnet line imperial for men 110 میل
نام تجاری:
1,494,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه روبرتو ویزاری مگنت لاین ایمپریال Roberto Vizzari magnet line imperial for men در اوایل سال 2019 توسط برند محبوب روبرتو ویزاری تولید و وارد بازار جهانی شد .این عطر از خانواده مگنت لاین برند ویزاری میباشد که از نظر ساختار رایحه ،طراحی بطری و بسته بندی و همچنین جذابیت بسیار با نمونه های قبلی متفاوت است .
ویزاری ایمپریال رایحه ای تند و خنک دارد که حاوی نت های اولیه زنجبیل ،فلفل ،هل ،پرتقال ماندارین و زعفران ،نت های میانی گل مریم و یاس و نت های پایانی مشک ،عنبر ،چوب بلسان کلمبیایی است .
برند ویزاری در سال 2013 در فرانسه متولد شد .این برند تا کنون تعداد زیادی عطر و ادکلن پرطرفدار در کارنامه کار خود دارد که اولین آنها عطر زنانه ویزاری و عطر مردانه ویزاری میباشد .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد عطر و ادکلن مردانه روبرتو ویزاری مگنت لاین ایمپریال دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو عطر و ادکلن مردانه روبرتو ویزاری مگنت لاین ایمپریال Roberto Vizzari magnet line imperial for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک و تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
110 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
رایحه اولیه
زنجبیل - فلفل - هل - پرتقال ماندارین - زعفران
رایحه میانی
گل مریم - یاس
رایحه پایه
مشک - عنبر - چوب بلسان کلمبیایی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
عطر مردانه روبرتو ویزاری پور هوم Roberto Vizzari Pour Homme EDT for Men عطر مردانه روبرتو ویزاری پور هوم Roberto Vizzari Pour Homme EDT for Men
پیشنهاد ویژه محدود
1,444,000 تومان 1,549,000 تومان
%7 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه روبرتو ویزاری پور هوم ادوتویلت Roberto Vizzari Pour Homme EDT for Men کد 13887 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم