برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه ژک ساف گلادیاتور تق فرش ادوپرفیوم Jacsaf Gladiator Tres Fraiche EDP for Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه ژک ساف گلادیاتور تق فرش ادوپرفیوم Jacsaf Gladiator Tres Fraiche EDP for Men کد 11024 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه ژک ساف گلادیاتور ترس فرش ادو پرفیوم Jacsaf Gladiator Tres Fraiche Eau De Parfum for Men 100 میل
نام تجاری:
987,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر مردانه ژک ساف گلادیاتور تق فرش ادو پرفیوم Jacsaf Gladiator Tres Fraiche Eau De Parfum for Men توسط برند ایرانی ژک ساف طراحی و معرفی شده است. عطر مردانه گلادیاتور تق فرش رایحه خنک و شیرینی دارد و بهترین زمان مصرف آن روزهای بهاری و تابستانی می باشد. نت هایی که در ابتدای ترکیب قرار گرفته اند پرتقال، مرکبات و نت‌های آبی هستند. گل شمعدانی نتی است که قلب رایحه را تشکیل داده است و نت هایی که در انتهای ترکیب قرار گرفته اند نت‌های چوبی، گیاه پاتچولی و چوب سدر می باشند.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر مردانه ژک ساف گلادیاتور تق فرش ادوپرفیوم را مشاهده می کنید :

 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه ژک ساف گلادیاتور تق فرش ادو پرفیوم Jacsaf Gladiator Tres Fraiche for Men دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر مردانه ژک ساف گلادیاتور تق فرش ادو پرفیوم Jacsaf Gladiator Tres Fraiche EDP Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک، خوراکی، شیرین، طبیعت، گل
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
پرتقال، مرکبات و نت‌های آبی
رایحه میانی
گل شمعدانی
رایحه پایه
نت‌های چوبی، گیاه پاتچولی و چوب سدر
سایر مشخصات
ساخت ایران
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-03-24

اگه میشد کامنتهارو در سایتهای ایرانی هم بروز رسانی کرد خیلی خوب میشد و صرفه جویی در وقت و انرژی بود مثل سایتهای خارجی و بخصوص فرگرانتیکا حالا اصل مطلب ، من با تست این عطر بطور همزمان با هرمس تق فرش تا حالا فکر میکردم که این دو تا شباهت 80% با هم دارند و بقیۀ داستان هم میدونید بعد از یک تست همزمان دیگه با این عطر ایرانی و عطر فرانسویِ Flash Back از برند Olfactive Studio متوجه شدم که بین این دو تا عطر شباهت 90% وجود داره منتهی اینبار از نت ابتدایی تا نت انتهایی شرح روایح و تشابه این دو عطر رو در صفحۀ عطر مربوطه یعنی Flash Back - Olfactive Studio میتونید مطالعه کنید موفق و شاد باشید .

1396-02-21

بوی خوب و دلنشینی داره ، خنک ، تلخ و ترش و کمی شیرین با رایحۀ پرتقال و لیموی تازه ، بوی لیمو از اول تا آخر غالبه از این مدل لیمو ترشهای بزرگ ، ظاهراً کپی شدۀ عطر Terre d'Hermes Eau Tres Fraiche هست ولی از این پخش و ماندگاریِ قویتری داره ، مدل هرمس تا یک ساعت رایحش فوق العاده خوشبوتره و خیلی هم تازه و خنکه اما پس از این مدت خیلی شبیه هم میشن و بعد از 2 ساعت از نظر من بشخصه Gladiator Tres Fraiche خوشبوتر میشه ، در عین حالیکه همچنان پخش بو و ماندگاریِ خودش رو حفظ کرده ، بطری و درب و دکمۀ با کیفیتی داره از جنس شیشه و فلز ، البته با اینکه نوع غلظت رایحش مدل EDP ذکر شده اما پخش بو و ماندگاریش در سطح EDT هست ولی بازم خوبه ، رایحه : 10 از 10 پخش بو : 7 از 10 بمدت 2 ساعت تا یکی دو متری ماندگاری : 9 از 10 بمدت 14 ساعت روی لباس نخی یا کتان تغییر نت : 6 از 10 تا حدودی مشخصه ارزش خرید : 9 از 10 نسبتاً مرغوب و بصرفه موفق و شاد باشید .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم