برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه ژک ساف مجیک ادوپرفیوم Jacsaf Magic EDP For men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه ژک ساف مجیک ادوپرفیوم Jacsaf Magic EDP For men کد 11034 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه ژک ساف مجیک ادو پرفیوم Jacsaf Magic Eau De Parfum For men 100 میل
نام تجاری:
950,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه ژک ساف مجیک ادوپرفیوم Jacsaf Magic EDP For men دارای رایحه خوراکی و از نوع شیرین و گرم می باشد که توسط شرکت ایرانی ژک ساف عرضه شده است. استفاده از عطر مجیک در فصول پاییز و زمستان بهترین کارکرد را خواهد داشت. نتهایی که در ابتدای اسپری آزاد میشوند نت های مفرح نارنج و لیمو هستند. نت میانی از گل یاسمین ساخته شده است که طراوت و انرژی مثبت را با خود بهمراه می آورد. رایحه پایه دارای ترکیبی از نت های مشک، چوب سدر، گیاه پاتچولی و خس خس می باشد که باعث هیجان و تقویت تمرکز شما می شوند.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر مردانه ژک ساف مجیک ادوپرفیوم را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه ژک ساف Jacsaf Magic دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه ژک ساف مجیک ادوپرفیوم Jacsaf Magic EDP For men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خوراکی، شیرین، طبیعت، گرم، گل
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
نارنج و لیمو
رایحه میانی
گل یاسمین
رایحه پایه
مشک، چوب سدر، گیاه پاتچولی و خس خس
سایر مشخصات
ساخت ایران
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-01-15

با تشکر از نظرات کاربران سایت و همچنین ارشاکو ، این عطر از نوع چوبی ادویه ای (Woody Spicy) با طبع ملایم و معتدل تا حدی گرم و طعمی چوبی نیمه شیرین تا حدی تلخ و مقدار کمی پوست مرکبات و فلفل سیاه هست که به تدریج معتدل - نیمه تلخ و خیلی کم شیرین شده و غیر از روزهای گرم تابستون در همه فصول قابل مصرف هست . پخش متوسط حدود دو سه ساعت با پنج شش پاف و ماندگاری حدود چهار پنج ساعت روی پوست داره . بظاهر یک کپی معتدل و کمی شیرینتر از عطر لالیک مشکیه اما در اصل این عطر یک کپی نسبتا خوب از ادوپرفیوم " جاوا وود " از یک برند نیش بنام " پریمییر نوت " هست که مقداری گرمتر و خیلی کم تلختر از اونه البته جاوا وود عطری حرفه ای و لوکس هست با تغییر نتهای خوب و مشخص اما قیمت مناسب حدود 3 برابر مجیک که شیشه و بسته بندیه حرفه ای و لوکسی هم داره . عطر مجیک با قیمت فعلی در سایت 8 از 10 برای 100 میل ادوپرفیوم . ارزش خرید داشت .

1398-12-21

بوی خوبی درد

1396-02-22

رایحش از عطر لالیک مشکی کپی شده ، Lalique Encre Noire EDT حدود 90% شبیه ، من یه نسخۀ 22 میل جیبی اون رو مصرف کردم ، بوی قویتری داره و یکم خوشبوتره ، بوی مجلسیی داره ، نیمه گرم و چوبی و تلخ و کمی شیرین ، به احتمال زیاد 100 میلش هم باید همینطور باشه ، 22 میلش رو از سوپریِ محل 9000 تومان خریده بودم ، احتمالاً شما هم باید دیده باشین شبیه یه ماژیک مشکی چاقه که اسمش رو با رنگ طلایی نوشتن ، برای پاییز و بهار و کلاً روزای خنک عطر خوبیه ، اگه یه تستی بگیرین نظرتون جلب میشه ، موفق و شاد باشید .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم