برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه امپر جنسیس ادوپرفیوم Emper Genesis EDP For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه امپر جنسیس ادوپرفیوم Emper Genesis EDP For Women کد 7352 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه امپر جنسیس ادو پرفیوم emper Genesis for women edp 100 میل
نام تجاری:
2,056,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه امپر جنسیس ادو پرفیوم emper Genesis for women edp بسیار آرامبخش و دلپذیر است. با ماندگاری خوب در تمام روز رایحه خوش عطر و بوی وانیل همراه شما خواهد بود. پس از اسپری کردن امپر جنسیس روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی انگور سیاه و گریپ فروت خواهید شد.
این ترکیب دوگانه و شیرین شادی و نشاط را برای شما به ارمغان می‌آورد. پس از مدتی این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب چوب صندل، شکوفه پرتقال، ماگنولیا، ریشه زنبق زرد و یاسمین تشکیل می‌شوند.
بوی این نت‌های چوبی و گلی اعتماد به‌ نفس و هیجان را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی طولانی این نت‌ها جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی از توت سیاه و وانیل تشکیل شده‌اند. بوی شیرین و تند این نت‌های دوگانه هیجان شما را بیشتر می‌کنند.
خرید عطر امپر جنسیس مناسب تمام فصول بوده و با توجه به قیمت منطقی و نه‌ چندان بالایش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد بسیار به‌ یاد ماندنی خواهد بود. غلظت عطر جنسیس ادوپرفیوم می باشد.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر زنانه امپر جنسیس ادوپرفیوم را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه emper Genesis دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین عطر ارشاکو عطر و ادکلن زنانه امپر جنسیس emper Genesis for women edp را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
تند، شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
انگور سیاه و گریپ فروت
رایحه میانی
چوب صندل، شکوفه پرتقال، ماگنولیا، ریشه زنبق زرد و یاسمین
رایحه پایه
توت سیاه و وانیل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم