برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه امپر گورجس این رد ادوپرفیوم Emper gorgeous in red EDP for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه امپر گورجس این رد ادوپرفیوم Emper gorgeous in red EDP for women کد 7318 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه امپر جورجیوس این رد ادو پرفیوم  emper gorgeous in red for women edp 80 میل
نام تجاری:
1,213,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه امپر گورجس این رد Emper gorgeous in red for women edp با طراحی زیباو جذاب هدیه ای مناسب برای تمام علاقه مندان به عطر شیرین و ملایم است که با رایحه غالب گل یاس مناسب فصل بهار میباشد همچنین رایحه غالب آن وانیل است. همان‌طور که از نام گورجس پیداست، وقتی آن را از کیف خود بیرون می‌آورید، حتی بدون اینکه آن را اسپری کنید، توجه اطرافیانتان را به خود جلب می‌کنید. رنگ قرمز غلیظ و جذاب گورجس این رد، نگاه هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. اگر کمی به طراحی بطری این رد دقت کنید، بند پهن و مشکی از جنس مخملی را می‌بینید که روی در آن جا خوش کرده و آن را مثل یک کادو تزیین کرده است. قسمت بالای در و وسط بطری با رنگ طلایی خود ترکیب بسیار جالب و جذابی با رنگ قرمز آن ایجاد کرده است. 
در نت اولیه عطر Emper gorgeous in red بوی خوش گل های سفید و میوه را حس می کنید و در نت میانی کم کم فضا پر می شود از رایحه گلها و چوب ها و در نهایت به یک ثبات و ملایمتی خاص که بوی دلپذیر  وانیل و مشک را تلفیق می کند خواهید رسید که بوی وانیل باعث آرامش خاطر شما خواهد شد و لازم به ذکر است غلظت آن ادوپرفیوم میباشد.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر زنانه امپر گورجس این رد ادوپرفیوم را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه emper gorgeous in red دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو  عطر و ادکلن زنانه امپر گورجس این رد emper gorgeous in red for women edp را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
80 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
فصل بهار
غلظت عطر
ادو پرفیوم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-05-30

سلام وقتی این عطر را میزنین یه بوی شیرین و ملایم حس میکنین که انرژی و آرامش خاصی به شما می بخشد ماندگاری و کیفیت خوبی هم داره من واقعا از خریدش راضیم

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم