برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه امپر آریستو ادو پرفیوم Emper Aristo EDP for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه امپر آریستو ادو پرفیوم Emper Aristo EDP for women کد 7334 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه امپر آریستو ادو پرفیوم emper Aristo for women edp 80 میل
نام تجاری:
4,887,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه امپر آریستو emper Aristo for women edp در سال 2012 طراحی شده که دارای رایحه شرقی و گلی و مناسب فصل بهار است. بعد از اسپری کردن خیلی سریع در فضا پخش می شود و تمام فضای اطراف شما را پر می کند. بطری بسیار زیبا و جالبی دارد. عطر Aristo در کنار ویژگی هایی که گفته شد دارای قیمت واقعی و متعادل است که هر کسی به راحتی می تواند متوجه این موضوع بشود که رایحه شیرین عطر emper Aristo با بوی خوش عنبر و وانیل و صندل بیش از اینها قیمتی است . آرامشی که با استفاده کردن از عطر آریستو برای شما به ارمغان می آید قابل توصیف نیست. شما حتی با توجه به زیبایی و شیک بویی عطر می توانید از آن به عنوان یک هدیه با ارزش برای بهترین هایتان استفاده نمایید.
ساختار رایحه ادکلن زنانه امپر آریستو چوب غلظت آن ادوپرفیوم و رایحه های آن عبارتند از؛ نت آغازی: پرتقال و آلو، نت میانی: ماگنولیا، رز، بنفشه و چوب صندل و نت پایانی: عنبر و وانیل
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه emper Aristo دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن زنانه امپر آریستو emper Aristo for women edp را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
ملایم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
80 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
فصل بهار
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
پرتقال و آلو
رایحه میانی
ماگنولیا، رز، بنفشه و چوب صندل
رایحه پایه
عنبر و وانیل
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-04-31

عطر بسیار خوشبوی هست من اول شناختی از نین برند نداشتم اما یه پیشنهاد فروشنده خریدم رایحه خیلی خوب و گرمی داره

محصولات مرتبط
عطر زنانه امپر ویواریا ونیتی ادو پرفیوم emper Vivarea Vanity for women edp عطر زنانه امپر ویواریا ونیتی ادو پرفیوم emper Vivarea Vanity for women edp
پیشنهاد ویژه محدود
1,442,000 تومان 1,542,000 تومان
%6 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه امپر ویواریا ونیتی ادو پرفیوم Emper Vivarea Vanity EDP for women کد 7374 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم