برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن لالیک اورینتال زینک زنانه و مردانه اصل Lalique Oriental Zink

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک اورینتال زینک زنانه و مردانه اصل Lalique Oriental Zink کد 6723 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر اسپرت لالیک اورینتال زینک Lalique Oriental Zink EDP 100 میل
نام تجاری:
5,820,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه لالیک اورینتال زینک ادوپرفیوم Lalique Oriental Zink EDP For men and women در سال 2016 با رایحه ی گرم و شیرین طراحی و به بازار عرضه شد که با حجم 100 میلی متری که دارد تا مدت زیادی پاسخگوی نیاز شماست. عطر و ادکلن لالیک اورینتال زینک اصل با رایحه غالب  دارچین در ابتدا با رایحه ی نارنج ، انجیر و اسطوخودوس آغاز می شود در نت میانی به رایحه ی هل و فلفل می رسد و در انتها به رایحه ی چوب درخت سرو ، دانه تونکا و دارچین ختم می شود . ادکلن Lalique Oriental Zink برای مصرف در روزهای خنک پاییز و زمستان مناسب بوده و حسی سرشار از گرمی و طراوت را برای مصرف کننده ی خود به ارمغان می آورد.

نت های غالب از ادکلن اورینتال زینک اصل فرانسه از ادویه تند و گرم، دارچین و نت های معطر ساخته شده است و با رایحه ای گرم و تند مناسب روزهای سرد سال است.

عطر Lalique Oriental Zink EDP دارای رایحه های زیر می باشد :
رایحه ی اولیه : نارنج، انجیر و اسطوخودوس
رایحه ی ثانویه : هل و فلفل صورتی
رایحه ی پایه : چوب درخت سرو، دانه‌ی تونکا، دارچین و گیاه پاتچولی

عطر اسپرت لالیک اورینتال زینک اصل فرانسه از مجموعه Collections Lalique Les Compositions Parfumees به بازار عرضه شده است که در این مجموعه عطر جذابی مانند ادکلن لالیک فلورال برنز (برونز) Lalique Floral Bronze قرار دارد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر اسپرت لالیک اورینتال زینک دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر اسپرت لالیک اورینتال زینک ادوپرفیوم Lalique Oriental Zink EDP For men and women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
گرم و تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
نارنج، انجیر و اسطوخودوس
رایحه میانی
هل و فلفل صورتی
رایحه پایه
چوب درخت سرو، دانه‌ی تونکا، دارچین و گیاه پاتچولی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
9,908,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر تقس آروماتیک (نواغ پریمیر ترس آروماتیکس) زنانه مردانه Lalique Terres Aromatiques کد 5456 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم