برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه جیمی چو ادوپرفیوم Jimmy Choo EDP for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه جیمی چو ادوپرفیوم Jimmy Choo EDP for women کد 1905 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ادکلن زنانه جیمی چو پرفیوم Jimmy Choo for women 100 میل
  • ادکلن زنانه جیمی چو پرفیوم Jimmy Choo for women 4.5 میل
نام تجاری:
3,225,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(7 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه جیمی چو ادوپرفیوم Jimmy Choo EDP for women در سال 2011 به بازار عرضه شد. عطر زنانه جیمی چو ادوپرفیوم با رایحه ی گرم و شیرین برای روز ها و فصل های سرد سال مانند پاییز و زمستان مناسب است.
Jimmy Choo for womenترکیبی از رایحه های زیر است:
رایحه اولیه : پرتقال ماندرین – گلابی – رایحه سبز
رایحه میانی : گل ارکیده
رایحه پایه : شکلات تافی – نعناع هندی
عطر زنانه جیمی چو به علت داشتن خاصیت ادوپرفیوم رایحه طولانی مدتی بر روی لباس و یا پوست شما به ارمغان می آورد بنابراین شما کمتر نیاز به اسپری مجدد عطر دارین پس بسیار با صرفه نسبت به میزان حجم عطر می باشد و شما دیرتر نیاز به خرید مجدد عطر دارید.
jimmy choo تشکیل شده از گیاهان مدیترانه ای می باشد که ترکیب این نوع از میوه ها رایحه ای را بوجود می آرود که بسیار بی نظیر می باشد و تجربه ای تازه را به شما هدیه می دهد و می تواند هدیه ای مناسب برای نزدیکان شما باشد.
خانم ها خیلی نسبت به بو حساس هستند مخصوصا بوی تعریق دیگران و حتی بوی تعریق خودشان که خیلی برایشان اذیت کننده است پس برای اینکه از بوی بد و اذیت کننده در امان باشید و همیشه از بویی خوب برخوردار باشید سایت ارشاکو به شما این عطر جیمی چو ادوپرفیوم را پیشنهاد می کند تا در تمامی مهمانی ها و مجالس بدرخشید و بویی خوب را به خود و نزدیکان خود هدیه بدهید.
عطر جیمی چو با ورود به بازار استقبال بسیار چشم گیری را به خود اختصاص داد که به علت حجم زیاد عطر و خاصیت ادوپرفیوم و همچنین قیمت بسیار مناسب بسیار مورد محبوبیت مردم می باشد.
در ویدیو زیر آنباکسینگ عطر مینیاتوری زنانه جیمی چو را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه جیمی چو ادوپرفیوم Jimmy Choo EDP دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه آنلاین ارشاکو عطر و ادکلن زنانه جیمی چو ادوپرفیوم Jimmy Choo EDP for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-09-11

فقط در یک کلمه میگم بی نظییییییییره

1396-02-27

درود جهت اطلاع از این موارد با دفتر مرکزی تماس بگیرید از انبار جویا شن بهتون اعلام شود ، دلیل عدم اطلاع این موارد اکثر عطر ها را کشورهای مختلفی تولید میکنند و مبدا برند فقط یک کشور است که به دلایل مختلف ساخت اون عطر خاص را به کشورهای دیگر نیز واگذار میکنند که همگی در درجه اصالت قرار می گیرند و اورجینال میباشند به همین خاطر اینکه اعلام کنیم برای چه کشوری است میسر نمی باشد چون موجودی انبار دائما کالاها تمام و جایگزین میشود و ممکن است کشوری که مد نظر شماست کشور دیگر سازنده جایگزینش شود و یا در بین محصولاتش باشدو

1396-02-25

سلام،باتشکر از سایت خوبتون.این ادکلن ساخت فرانسه هست یا انگلستان؟ خوبتر میشه اگه کشور سازنده ادکلن ها رو در اطلاعات بنویسین.ممنون

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم