برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه جیمی چو فور Jimmy Choo Fever EDP for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه جیمی چو فور Jimmy Choo Fever EDP for women کد 14402 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه جیمی چو فور Jimmy Choo Fever EDP for women 100 میل
نام تجاری:
3,395,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه جیمی چو فور Jimmy Choo Fever EDP for women محصول کشور انگلستان می باشد که در سال 2018 به بازار عرضه شد. هونورین بلانک و ناتالی لارسن عطاران پر آوازه ی عطر زنانه Fever می باشند.
رایحه غالب عطر و ادکلن زنانه Jimmy Choo Fever بالزامیک می باشد که رایحه ای شیرین و سنگین است که حالتی تاریک گونه دارد و دقیقا مانند رایحه ی سرکه بالزامیک چند ساله که در بشکه های چوبی نگهداری شده اند می باشد.
ساختار اصلی عطر و ادکلن زنانه جیمی چو فور آلو می باشد. رایحه ی آلو لذت بخش، ساده و مسحور کننده است و در گروه روایح بسیار دوست داشتنی قرار دارد. عطر زنانه جیمی چو Fever طبعی گرم دارد و می تواند همراه بسیار جذابی در روز های سرد سال باشد همچنین با رایحه ی گرم خود می تواند فضای دلنشنین و دوستانه ای ایجاد کند.
عطر و ادکلن زنانه Jimmy Choo Fever EDP بسیار مورد پسند افراد خون گرم، عاشق سفر و احساساتی می باشد. ادو پرفیوم زنانه جیمی چو فور مشابه عطر Viktor&Rolf Bonbon Couture for Women می باشد.
نت های عطر و ادکلن Jimmy Choo فور به قرار زیر است:
نت های اولیه: گریپ فروت، سرخالو، هلو
نت های میانی: گل آفتاب پرست
نت های پایه: دانه تونکا، چوب صندل سفید، لوبان
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد عطر Jimmy Choo Fever EDP for women دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه جیمی چو فور Jimmy Choo Fever EDP for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر و ادکلن زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم