برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست عطر و ادکلن زنانه و مردانه امپر اکلیپس ادوپرفیوم Emper Eclipse EDP For men and women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست عطر و ادکلن زنانه و مردانه امپر اکلیپس ادوپرفیوم Emper Eclipse EDP For men and women کد 16536 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ست عطر و ادکلن زنانه و مردانه امپر اکلیپس ادوپرفیوم Emper Eclipse EDP For men and women 75 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست عطر و ادکلن زنانه و مردانه امپر اکلیپس ادوپرفیوم Emper Eclipse EDP For men and women شامل دو عدد عطر و ادکلن زنانه و مردانه امپر مدل Eclipse می باشد که توسط برند اماراتی امپر به جهان عطر و ادکلن معرفی شد. هر دو عطر زنانه و مردانه امپر با طراحی شیشه گرد و جذاب ست زیبایی را در کنار هم ایجاد کرده اند که انتخاب زوجهای هوشمند و خوش سلیقه می باشد.
عطر مردانه اکلیپس با غلظت ادوپرفیوم و شیشه قهوه ای، طبعی شیرین و گرم دارد که ترکیبی است از رایحه خوش مرکبات، گل، گیاهان معطر، خاک و زمین و رایحه خاص و دلچسب چوب. استفاده از عطر مردانه Emper در فصول خنک و سرد سال و همچنین در مراسم های رسمی نشان دهنده هوشمندی و خوش پوشی آقایان می باشد.
عطر زنانه اکلیپس نیز با شیشه عطر نقره ای-کرم مناسب استفاده بانوان دلربا در مهمانی ها و روزهای معتدل و خنک سال است که رایحه ای گرم و شیرین دارد. ساختار نت های تشکیل دهنده عطر زنانه امپر را میوه، وانیل، چوب و مرکبات می سازد و با غلظت ادوپرفیوم ماندگاری و پخش بوی مناسبی را برایتان به ارمغان می آورد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره X دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو ست عطر و ادکلن زنانه و مردانه امپر اکلیپس ادوپرفیوم Emper Eclipse EDP For men and women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه و مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
نت‌های میوه‌ای و لیمو
رایحه میانی
گل شمعدانی، یاسمین ، وانیل ، چوب و گل
رایحه پایه
چوب صندل، عنبر، مشک ، علف ، تیور و مشک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم