برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن لانکوم لا ویه است بل ان رز زنانه اصل Lancome La Vie est Belle en Rose

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لانکوم لا ویه است بل ان رز زنانه اصل Lancome La Vie est Belle en Rose کد 16134 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه لانکوم لا ویه است بله ان رز ادوتویلت Lancome La Vie est Belle en Rose EDT for women 50 میل
نام تجاری:
6,669,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(6 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن لانکوم لا ویه است بل ان رز زنانه اصل Lancome La Vie est Belle en Rose با رایحه ی شیرین از گروه میوه ای-گل  (عطرهای میوه ای -گل از اواسط دهه 1990 به بازار وارد شد ترکیبات این گروه با طراوت ، سبک و مطبوع ، دارای رنگی دلچسب و میوه ای است) در سال 2019 از کشور فرانسه و توسط آن فیلیپو و دومینک روپیون به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد.
رایحه ی آغازین بعد از اسپری عطر، فضا را آکنده از عطر تمشک، ترنج ،فلفل صورتی و دانه‌های قرمز می کند با طراوت و شادابی سرشار از رایحه ی میوه های جنگلی ، در ادامه و در نت میانی رایحه ی گل رز، گل برف و گل صدتومانی جایگزین عطر میوه ای می شود در انتها و اوج رایحه سرمست از عطر زنبق ، چوب صندل سفید ،مشک و نعناع هندی می شوید .
رایحه ی غالب در عطر زنانه La Vie est Belle en Rose میوه و گل ها می باشد که بهترین زمان استفاده از عطر روزانه و فصل بهار است.

عطر و ادکلن لانکوم لا ویه است بل ان رز زنانه اصل از مجموعه Collections LA VIE EST BELLE و همگروه با  عطر و ادکلن لانکوم لاویه است بله (بل) زنانه اصل Lancome La Vie Est Belle است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد عطر و ادکلن زنانه La Vie est Belle en Rose دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن لانکوم لا ویه است بل ان رز زنانه اصل Lancome La Vie est Belle en Rose را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر و ادکلن زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
تمشک، ترنج ،فلفل صورتی، دانه‌های قرمز
رایحه میانی
رز، گل برف ،گل صدتومانی
رایحه پایه
زنبق ، چوب صندل سفید ،مشک،نعناع هندی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم