برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن لانکوم میراکل بلاسم زنانه Lancome Miracle Blossom

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لانکوم میراکل بلاسم زنانه Lancome Miracle Blossom کد 12148 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه لانکوم میراکل بلاسم Lancome Miracle Blossom for Women 100 میل
نام تجاری:
7,828,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن لانکوم میراکل بلاسم زنانه Lancome Miracle Blossom از گروه بویایی گل ها است؛  نسخه ی جدید سری عطرهای میراکل لانکوم است که در سال 2016 معرفی شد. مجموعه ی میراکل که نخستین عطر آن در سال 2000 تولید گردید مجموعه ای از عطرهای گلدار می باشد و عطر بلاسم لانکوم نیز از این قائده مستثنی نبوده و همانطور که از نامش پیداست رایحه ای ملایم ، شیرین و گلدار دارد که بر پایه عطر گل صدتومنی ساخته شده است. عطر لانکوم میراکل بلاسم زنانه با رایحه ی دلنشین سیب سبز ، پرتقال ماندارین و سرخالو آغاز می گردد و پس از گذشت اندک زمانی عطر گلهایی چون گل صد تومنی ، یاس و رز نیز افزوده شده و رایحه ی میوه ای را کمرنگ می گرداند. در رایحه ی پایه نیز می توان عطر مشک و چوب صندل را استشمام نمود اما همچنان رایحه ی گلها به قوت خود باقی خواهند ماند. ادکلن لانکوم میراکل بلاسم زنانه  عطری است مدرن و جذاب که نشانگر قدرت نهفته در وجود هر بانویی است. ظرافت و زیبایی رایحه ی بلاسم لانکوم  توسط عطرساز مطرح ، Lily Collins ، طراحی شده است و لانکوم این عطر خود را در غلظت ادوپرفیوم و در حجم های 50 و 100 میل تولید و عرضه نموده است.

نت های موجود در عطر لانکوم میراکل بلاسم زنانه شامل:

  • یادداشت های بالا : لیچی سیب  پرتقال ماندارین
  • یادداشت های میانی : گل صد تومانی گل سرخ یاسمن
  • یادداشت های پایه : مشک چوب صندل

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه لانکوم Miracle Blossom دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن لانکوم میراکل بلاسم زنانه Lancome Miracle Blossom را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
ملایم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مصرف روزانه
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
لیچی سیب پرتقال ماندارین
رایحه میانی
گل صد تومانی گل سرخ یاسمن
رایحه پایه
مشک چوب صندل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم