برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زارا اپل جویس زنانه اصل Zara Apple Juice

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زارا اپل جویس زنانه اصل Zara Apple Juice کد 14473 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه زارا اپل جویس Zara Apple Juice For Women 180 میل
  • عطر و ادکلن زنانه زارا اپل جویس Zara Apple Juice For Women 90 میل
نام تجاری:
1,945,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه زارا اپل جویس ادو تویلت Zara AppleJuice EDT For Women در سال 2012 از گروه بویایی گلی -میوه ای با رایحه غالب میوه، نت های تازه و مرکبات به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد.عطر اپل جویس زارا عطری فوق العاده و دوست داشتنی و جذاب و بازی گوش برای بانوانی که به دنبال محبوبیت هستند می باشد.عطر زارا اپل جویس زنانه اصل در گروه بویایی گلی و میوه ای قرار دارد و با طبعی خنک و ملایم طراوت را به عطر افزوده است. رایحه غالب عطر از سیب های سبز تازه بوده که بسیار چشمگیر هستند که در یک روز مرطوب بهاری مانند یک نسیم خنک کامل کننده است. عطر و بوی سیب بسیار لطیف و دلپذیر است و برای مراسم غیر رسمی گزینه مناسبی است. 
نت ابتدایی شامل سیب و گریپ فروت و پرتقال می باشد که آب سیب آدمی را به یاد یک تابستان گرم می اندازد. نت میانی از گل سرخ و بنفشه و گل یاس و گل صد تومنی ترکیب شده که دنیایی از گلهای زیبا را در خود جای داده که در تم عطر گل سرخ خود نمایی می کند. و در نت پایانی نیز نت های چوبی چون سدر و چوب صندل و مشک نمایان است.

عطر زارا اپل جویس زنانه اصل مشابه عطر و ادکلن شنل چنس او تندر صورتی زنانه ادوپرفیوم Chanel Chance Eau Tendre و عطر زنانه مارک جاکوپس Daisy است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر اپل جویس دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زارا اپل جویس زنانه اصل Zara Apple Juice را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
سیب و گریپ فروت و پرتقال
رایحه میانی
گل سرخ و بنفشه و گل یاس و گل صد تومنی
رایحه پایه
سدر و چوب صندل و مشک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم