برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زارا بلو کندی زنانه Zara Blue candy

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زارا بلو کندی زنانه Zara Blue candy کد 14266 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه زارا بلو کندی Zara blue candy EDT For Women 100 میل
نام تجاری:
1,838,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه زارا بلو کندی Zara blue candy EDT For Women جزء مجموعه ای از گروه بویایی شیرین و گرم و شرقی می باشد که ساختار رایحه این نوع از برند zara میوه می باشد. رایحه غالب آن دانه تونکا می باشد که بسیار خوشایند و لطیف است.نت های غالب عطر زارا بلو کندی زنانه نت های شیرین، وانیل و کهربا ساخته شده است که بهترین زمان استفاده از آن روزهای سرد سال است.
ترکیب این نوع از رایحه عطر بلو کندی شما رو به طبیعت نزدیک می کند و پلی می شود بین شما و طبیعت و حس آرامش بخشی را به شما هدیه می هد که وصف نشدنی است. خاصیت ادوتویلت این عطر zara باعث پخش شدن هر چه بیشتر رایحه عطر می شود بنابراین در تمام روز با این عطر blue candy در تمامی مجالس و مهمانی ها بدرخشید و لذت ببرید.
در ادامه نظر سنجی مردم بیشتر نظر به استفاده این عطر در فصول گرم مانند پاییز و تابستان رای داده اند و به علت رایحه مطلوب و قیمت مناسب این عطر آبی کندی از برند زارا جایگاه خاصی را در میان بانوان مد روز و خوش سلیقه و سر شناس جهان به خود اختصاص داده است که بسیار مناسب برای هدیه دادن به کسانی است که دوسشان داریم.
بطری عطر بسیار ساده و شیک می باشد که به راحتی در کیف دستی، داشبورد و ... جای می گیرد پس بسیار راحت می توانید حمل کنید و در تمامی روز از این برند استفاده نمایید تا در طول روز از بویی خوب برخوردار باشید و لذت ببرید.
بلو کندی از سه نت ساخته شده است که نت اولیه عطر زارا هلو و نت میانی بادام سوخته و نت پایانی دانه تونکا می باشد. خاصیت ادوتویلت عطر زارا باعث پخش شدن بیشتر رایحه عطر می شود.
رایحه مشابه با عطر و ادکلن زنانه تیری موگلر انجل -ستاره ای را می توانید با عطر زارا بلو کندی زنانه تجربه کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی عطر و ادکلن زنانه زارا  blue candy دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زنانه زارا بلو کندی Zara blue candy EDT For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین، گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
هلو
رایحه میانی
پرالین
رایحه پایه
دانه تونکا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم