برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زارا اورینتال لیمیتد ادیشن زنانه Zara Oriental Limited Edition

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زارا اورینتال لیمیتد ادیشن زنانه Zara Oriental Limited Edition کد 14295 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه زارا اورینتال لیمیتد ادیشن Zara oriental limited edition EDT 100 میل
نام تجاری:
10,901,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه زارا اورینتال لیمیتد ادیشن  Zara Oriental Limited Edition EDT for Women یکی از مدل های محبوب برند زارا می باشد و بسیار مورد توجه و پسند بانوان می باشد که از 5 امتیاز 4.5 را بخود اختصاص داده است و این امتیاز خیلی چیزها رو در خود گنجانیده که می توان به مورد محبوب بودن و رضایت کامل داشتن از این مدل اورینتال از برند زارا نیز اشاره کرد.
بیاییم کمی از برند زارا براتون بگیم... zara فروشگاه خود را برگرفته از فیلمی کلاسیک از سینمای یونان زوربا (به انگلیسی: Zorba) نامگذاری کرد، اما از بداقبالی دو بلوک دورتر باری به همین نام وجود داشت، صاحب آن بار، نزد اورتگا آمد و گفت: وجود دو مغازه به نام زربا در نزدیکی هم برای مردم گیج‌کننده خواهد بود، مضاف بر اینکه آن‌ها برای تابلوی جلوی بار قالب حروف را سفارش داده بودند، در نتیجه اورتگا به دنبال اسم جدیدی برای فروشگاهش گشت و اسم زارا را یافت، او برای شروع اقدام به تولید لباس‌های ارزان قیمت و مطابق مد کرد، که بسیار محبوب بود، پس از موفقیت اولین فروشگاه، وی در سرتاسر اسپانیا شعبه‌های دیگری نیز افتتاح کرد.
برند zara تاکنون بیش از 80 فروشگاه در سرتاسر جهان افتتاح نموده و جزئی از فروشگاه زنجیره ای به حساب می آید.
zara oriental در گروه بویایی گرم شرقی می باشد که ساخته شده از وانیل و مرکبات می باشد که ترکیب این دو با یکدیگر بویی وصف نشدنی را به ارمغان می آورد که تجربه آن بسیار پیشنهاد می شود.
همانطور که گفتیم اورینتال لیمیتد ادیشن از برند zara بویی گرم دارد پس مشخصاً برای فصول و روز های سرد پیشنهاد میشود تا رایحه عطر zara بیشتر خود را نشان دهد و شما هرچه بیشتر از این رایحه لذت ببرید.
ساختار رایحه zara تشکیل شده از نت آغازی ترنج و نت میانی وانیل و نت پایانی کارامل می باشد.
پیشنهاد سایت ارشاکو به شما کاربر عزیز این عطر از برند zara می باشد تا همیشه و در همه جا بدرخشید و یاد و خاطره ای خوب بر جای بگذارید و می توانید عطر زنانه اورینتال را به همسر خود هدیه بدهید تا شبی رومانتیک را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید. لبخند شما نشانه رضایت ماست. 
فروشگاه اینترنتی ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی از عطر و ادکلن زنانه زارا oriental limited edition دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن زنانه زارا اورینتال لیمیتد ادیشن Zara Oriental Limited Edition EDT for Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم، شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
ترنج
رایحه میانی
وانیل
رایحه پایه
کارامل
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم